Frisk lørdag

I dag har jeg virkelig kost meg, det begynner nesten å bli litt komisk hvor opptatt jeg er av været, men herligfred så deilig det er her på sørlandet nå. Det er jo rene sommeren. Jeg har brukt lørdagen på cafe, litt shopping, også på cafe igjen. Jeg elsker slike lørdager hvor man bare surrer rundt og koser seg helt uten noe spesiellt man må gjøre eller rekke. Lave skuldre, smiler, skravlings, frisk juice, kaffe og herlig selskap. Det tror jeg må være oppskriften på en fin lørdag. 

Jeg håper solen stråler der du befinner deg, og at lørdagen har vært fin. Jeg har forresten også hatt en time med Luis igjen i dag. Husker dere han? Luis skal lære meg Olympiske løft, og hjelpe meg til å optimlisere teknikken min i baseløft. I dag jobbet vi med knebøy og markløft. Bilder og mer om dagens økt kommer!

Hva har dere gjort i dag, og hva er planene for lørdagskvelden? 

 

Smiiiiil Maren


5 kommentarer
    1. hvilken treningstights liker du best å bruke selv? må snart få tak i ny, og har lagt merke til at din er fin 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg