Fredagsmorgen

I dag valgte jeg å gjøre pannekakene litt enklere, og uten topping. Pannekakene er så søte og gode i seg selv, at det er faktisk ikke nødvendig med noe ekstra. Oppskriften er det samme som den jeg har delt i tidligere innlegg, dere finner det HER. Denne gangen droppet jeg vaniljeprotein, og tilsatte istede litt vanilje stevia og et dryss kardemomme. Resultatet ble 6 store, myke, saftige pannekaker med litt julesmak. Perfekt fredagsfrokost. 

Mens dere leser dette så er jeg på Universitetet, og har et muntlig fremlegg som er et eksamenskrav for oss sykepleierstudenter. Slike ting er alltid litt ubehagelig, men følelsen etterpå er helt magisk. Så i dag blir fredagsfølelsen helt spesielt god. Senere venter bykos med cafebesøk, hudpleie hos Nimue Hud, og en styrkeøkt på Solsiden. Overkropp står på planen i dag. Grunnet en litt hanglende form denne uken har flere av styrkeøktene mine fallt bort, og jeg velger derfor å slå sammen til en økt for hele overkroppen i dag, og forhåpentligvis en økt på underkroppen i løpet av helgen.

Hva er deres planer for denne fredagen? 

Jeg synes det er så koselig å høre hva dere bruker helgene deres til, så del veldig gjerne litt hva helgeplanene deres er. Jeg har så mange ganger blitt inspirert av dere leseres planer, deilige middagstips, fine filmtips, turtips osv. Jeg har inntrykk av at det er en utrolig sporty og herlig gjeng med lesere jeg har. 

 

Smiiiil Maren

15 kommentarer
    1. Åh herlig! 🙂
      I dag skal jeg jobbe, skal eventuelt ta meg en tur ut for å gå/jogge. Lørdagen kommert også til å bestå av jobbing, men skal sette av litt tid til å trene også 🙂

    2. Jeg skal bruke helgen min til å pugge til 3 prøver ( engelsk, matte og yrkesfag) som jeg har til neste uke. Og kose meg litt med min sunne hjemmelagde Crumble Pai <3

    3. Så all den tiden jeg skal bruke på å pugge hele helgen, så får jeg ike tid til å trene etter jeg har tatt prøvene ( som er på mndag og tirsdag, alle prøvene)

    4. Har akkurat løp 10*400 m intervaller på bane. Beinhardt! I ettermiddag skal jeg sykle litt på spinningsykkel for å restituere beina. Kvelden går til pizzakos og TV-tid med familien <3 Det gleder jeg meg til! Ha en flott og sporty fredag! 🙂

    5. Skal ut og spise og ta et glass vin med venner ikveld 🙂 Imorgen blir det en times Booty bootcamp med Hit The Gym/”Fitnessnora”, regner med å få tynet bein og rumpe litt da! Har planer om ei styrkeøkt og et par markaturer i helga også, den ene blir skravletur med tanta mi 🙂 Så det ligger an til å bli ei bra helg 🙂

    6. ikveld skal meg og ei venninne jobbe med et skriftlig arbeidskrav som skal leveres inn neste uke og ha taco fredag 🙂 Fin start på helgen 🙂 God helg til deg 🙂

    7. I kveld skal jeg være med venninner og spise sushi, i morgen skal jeg på tur opp Tryvannsbakken med en venninne og på søndag blir jeg endelig 18 år!
      Ha en fantastisk fin helg, du er til stor inspirasjon 😀
      klem

    8. Det så deilig ut! Merker jeg fikk skikkelig lyst på det nå! Kom nettopp hjem fra trening, så blir nok noe digg mat snart!
      Planene for helgen er ikke så spennende. Har vært alt for sosial denne uken, så skal egentlig bare ta igjen litt lesing og trening, haha! 🙂 Men gleder meg til treningsdelen da, lesingen er det verre med 😉

    9. I dag skal samboeren og jeg besøke et vennepar, da blir det skravlings, spilling, taco og jeg tar med sukkerfrie smuldrepai med epler. I morgen begynner dagen med en knallbra spinningtime, så har jeg fått beskjed av samboeren min om å komme hjem og pynte meg etter det, for han har en overraskelse til meg! Bursdagsfeiring, siden han er bortreist på dagen. Gleder meg til helg og fri! 🙂

    10. Jeg har allerede startet helgen men en god rygg/bieceps/triceps økt, og imorgen skal jeg til Heiahorn, som er det høyeste fjellet her jeg bor. På søndag blir det en styrkeøkt for underkroppen og lesing til historieprøven på mandag 🙂
      God helg fine deg! 😀

    11. Jeg innleder helgen med å være syk, så har måttet droppe alle dagens planer til fordel for skolebøker, tortilla-pizza og etterhvert Idol og pepsi max alene hjemme.. Litt deilig det og da. I morgen skal jeg prøve å komme meg på jobb på bakeriet, før det er feiring av min kjære venninne på kvelden 😀 Treninga har utgått fra onsdag av denne uka pga sykdom, men satser på å komme sterkere tilbake på mandag!
      Good helg til deg:)

    12. Denne helgen ble sparket i gang med en morgenvakt på jobb, før jeg fikk en god styrkeøkt på hele kroppen 🙂 Lørdag går med til jobb, pizzasnurrbaking og kjærestetid, perfekt oppladning til søndagens crossfitøkt. Gleder meg!
      Kos deg i helgen! 🙂

    13. Kanskje litt sent ute med å kommentere, men i helgen var jeg på hyttetur med mine beste venninner. Vi storkoste oss med god amt, bakt potet med masse tilbehør fredag og svinefilet med masse godt tilbehør lørdag. Samt uvirkelig mengder godteri! Samtidig kom vi oss ut på en lengre tur på lørdag. Kveldene ble brukt til å drikke vin og spille forskjellige spill som alias, ryktet går og black stories. Denne helgen har virkelig gitt meg mange gode minner og en ny energiboozt til denne uka 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg