Morning run

Jeg blir så glad av dette været, strålende sol og kald frisk høstluft. Været la alt til rette for en frisk løpetur. Kroppen var litt treg, men etter hvert løsnet det, og jeg fikk 45 deilige minutter i helt rolig joggetempo.

Formen er ikke helt optimal, med litt sår hals og litt sliten kropp. Jeg holdt derfor tempo helt rolig, og hadde på meg superundertøy på turen. Jeg velger også å droppe dagens styrkeøkt og velger heller å ta en tur på Pilates. Jeg har allerede vært der en gang, og synes det var helt herlig. Jeg skal fortelle dere mer om dette senere, men jeg føler jeg må teste litt mer før jeg har begrunnelse for å uttale meg. For dere som bor i kr.sand så er det Balanse Pilates & Yoga jeg går på, de holder til på det hvite hus, midt i markens. 

Har noen av dere testet Pilates?

 

Smiiiil Maren

 

6 kommentarer
    1. Jeg trener pilates hvertfall to ganger i uka og syns det er kjempebra! Og at det ikke er tungt er bare tull. Jeg har fått definerte magemuskler kunn med pilates 😉

    2. Cathrine: ja det er faktisk bare tull!!!!! Jeg var så støl etter første timen at det var helt komisk. Pilates er utrolig godt synes jeg, både for kroppen og hode. Trives veldid godt med det så langt, og gleder meg virkelig til timen i kveld 🙂

    3. Jeg har også som smått begynt på pilates, og skal på det idag:) Håper det kan bli en rutine, merket det kjempegodt på kroppen!

    4. Har trent pilates to ganger og var så støl dagen etterpå at jeg kom meg omtrent ikke ut av sengen, opp fra sofaen, og fra do. Haha! Utrolig komisk, men tungt var det hvertfall!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg