Kamille Selfie

Jeg føler nesten for å si god ettermiddag, istede for god morgen. I dag stod jeg nemlig opp helt umennesklig tidlig i dag for å bli med en venninne på trening. Hun trener fast så tidlig som klokken 06 på morgenen, så da var det ingen kjære mor. Jeg satte klokken på 05.15 og kom meg på mirakuløstvis opp av sengen. Jeg skal være på farten i hele dag, og måtte derfor opp ekstra tidlig for å lage med meg nistepakker, finne frem skolebøker, treningsklær og alt jeg trenger til en lang dag. Jeg følte meg litt over middels sær der jeg stod å dampet grønnsaker klokken 05 på morgenen. Haha.

Jeg må dele et par bilder fra min kveld i går. Jeg koste meg med det nye bladet Kamilla Puls, en frisk frukttallerken og isvann med sitronskive. Kamille Puls er et utrolig delikat, inspirerende, fargerikt og herlig blad som gikk rett hjem hos meg. Ekstra stas var det jo når jeg bladde opp på siste side om fant meg selv, svett, fæl og smilende nede i hjørnet. Så artig! Siden heter “Leserenes Selfies”, og jeg er i godt selskap av mange freshe, spreke jenter. 

Nå er jeg på plass på universitetet og skal tilbringe de neste timene her sammen med kollokvie gruppen. Senere venter en tur ute i frisk høstluft sammen med verdens fineste mamma. Vi koser oss så når vi går tur i skogen sammen, virkelig mor-datter kvalitetstid. 

Hva er deres planer for dagen?

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. ååå hjelp meg, det er onsdag og jeg har vært på trening søndag, mandag og tirsdag. Spist sunt alle disse dagene, men så kommer onsdagen, der jeg tar en bolle og ender opp med 10 ….. 🙁 hvordan kan jeg unngå å skeie ut på en onsdag, jeg blir virkelig sinna på meg selv å føler jeg har ødelagt hele den sunne uken… :(( hvordan klarer du å vente til lørdag?

    2. Min dag har bestått av forelesninger, trening og selvstudie! Har akkurat begynt på en bachelor i idrettsvitenskap og helse – det er så spennende 🙂 Tok meg nettopp en lesepause og reiste på butikken for å handle. KamillePuls snek seg jaggu ned i handlekurven etter å ha lest dette innlegget tidligere på dagen!
      Ha en fortsatt flott uke, sprudlende og inspirerende du! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg