Fredagsfølelsen

I dag har det virkelig gått i ett her, og det er inegnting som er bedre. Jeg sitter fremdeles på jobb, og prøver å gjøre meg ferdig med alt av jobb sånn at jeg kan ta meg helt fri i helgen. Jeg har i dag hatt møte med tre nye PTkunder og nå finnes det virkelig ingen tvil – det var 110% riktig å gå tilbake til jobben som persontlig trener. Mitt nye lille team blir helt fantastisk, og jeg er så motivert etter dagens møter. For en fin gjeng! 

Jeg har ofte hjemmekonto når jeg driver med kunderelatert jobbing som treningprogrammer og kostprogram, eller diverse mails osv rundt bloggen. I dag kjente jeg at jeg trengte å bytte “stue” litt, og valgte derfor å sette meg på cafe for å jobbe der. Jeg koste meg i mange timer med kaffe, cola zero og frukt. Det er virkelig så hyggelig å sitte på cafe å jobbe. Det skal jeg virkelig gjøre mer av fremover. 

Etter jobb og møter var det tid for egentrening. I dag stod skuldre på planen, og jeg kjørte følgende øvelser: 

  • Skulderpress med hantler 
  • Sidehev med hantler (bilde)
  • Militærpress
  • Opptrekk 
  • Omvendt flies i kabel
  • Omvendt flies med hantler på benk
  • Sixways 

 

Det ble mange øvelser i dag, og super energi gjennom hele økten. Det er virkelig bare en så god gjeng på Solsiden, og i dag var nesten samtlige av vår lille gjeng på plass. Selv om vi ikke trener sammen, så hjelper det veldig at de andre er der. Vi pusher hverandre når det trengs, spotter hverandre, skravler litt mellom settene og gir hverandre mye motivasjon. Den siste øvelsen, sixways, må dere virkelig bare prøve. Jeg har den som siste avsluttende øvelse, og med kun 3kg er det såvidt jeg klarer å fullføre. Virkelig en god øvelse for skuldre. Dere ser film av øvelsen HER. 


Tidenes morsomste gymface. Bilde er fra shooten med Mats Grimseth tidligere i sommer. 

Nå skal jeg ha et lite møte til, også skal jeg komme meg hjem til sofakroken, middag, Idol og venninnebesøk. Jeg kjenner at det skal bli utrolig godt å komme hjem å få på seg joggebuksa nå. Ja takk til fredagskveld i sofaen. 

Hva er deres planer for helgen? 

 

Smiiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Digg 🙂 Du har alltid så fine bilder i innleggene dine, elsker det!
      Jeg skal bare slappe av hjemme i kveld, trene, lese og på byen i morgen 😉 tror det blir en bra helg!
      God helg! :))

    2. Hei. Du er så utrolig inspirerende. Hvordan får du så mye motivasjon, hvor lenger er du pt, har du utdannelse, svarer du på mailer fra lesere, hvor mange økter og timer trener du i uka?

    3. Navn: Jeg har vært PT i 3 år, jeg har utdannelse som PT, ernæringsrådgiver + en haug av kurs innenfor diverse gruppetimer osv, jeg har også årstudium fra idrett og almennutdannelse fra videregående. Nå er jeg på andre året i bachelorgrad i Sykepleie. Jeg svarer noen mail fra lesere, men jeg får enormt mange mail og klarer ikke alltid svare på absolutt alt. Jeg forsøker derimot heller å være flink til å svare kommentarer på bloggen 🙂 Jeg trener ca 4 styrkeøkter og 3 kondisjonsøkter pr uke 🙂

    4. Tusen takk for svar;) det virker som du kan absolutt alt innenfor trening. Hvor lenge varer styrkeøktene dine? Når du har egene kondisjonsøkter, trener du bare det da og ikke noe annet, hvor lenge løper du for eksempel? Må du ha realfag for å kunne bli pt og ernæringsfysolog?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg