Kylling på menyen

Jeg lovet å dele onsdagens middag med dere, og her kommer den. På menyen stod det stekt kylling med sopp&løk-stuing, og dampede grønnsaker. Planen var å ha ris til, men jeg var så sulten at jeg rett og slett ikke orket å vente på at risen, så da ble løsningen havrelomper. Jeg har vireklig et storforbruk av lomper, det er så enkelt og greit. Etter bildet ble tatt kom det store mengder ketchup på denne tallerken. Jeg elsker ketchup, og kan ha det på basicly alt. *ler*

Enkelt, sunt og godt. Jeg bruker litt ulike krydder for å gjøre det litt mer spennende. Jeg garanterer at dette smaker bedre enn det ser ut. Jeg har kost meg så med ulike blader i det siste. Det er faktisk en utrolig koselig hverdagsaktivitet, enten om man sitter på cafe, eller hjemme i sofaen, så er det utrolig koselig å kose seg med et magasin og bare nyte litt egentid. det var forsiden av Costume som gjorde at jeg endte opp med å kjøpe det, vakre inspirerende Camilla Phil. 

 

Smiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Ser digg ut! Du er inspirerende!
      Har et lite spørsmål; hvilken størrelse har du i adidas ulitimate fit tightsen din fra runwild? Bruker til vanlig small, men på siden sto det at tighten kan oppleves som stor så anbefalt var å gå ned en strl, stemmer dette?

    2. Kylling med grønnsaker er utrolig godt 🙂 Vi har også begynt med en anden oppskriften kommer ut på bloggen om noen uker 🙂

    3. Silje: Smak før du sier det 😉 Soppen og løken er absolutt ikke tørt, og kyllingen var ordentlig saftig. Som skrivet i innlegget ble bildet tatt før tilbehør kom på. Jeg bruker ofte ketchup fordi jeg elsker det. Men dressing, saus, eller pesto er supert som tilbehør :):)

    4. Hvor mange gram kjøtt/kylling bruker du til en porsjon middag? 🙂
      God helg, kos deg og nyt den! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg