Pakke i posten

Sposede produkter

Nå er det lenge siden jeg har fått noe pakke i posten, så gleden var stor da det tikket inn en hentemelding på mobilen min. Gleden ble dobblet da jeg så at pakken var fra Proteinfabrikken. Dette er kun pakke en av to, så om få dager ankommer det en pakke smekk full av Questbarer, Oh joy! Denne pakken inneholdt to nye tights, en super fresh shorts, en ny pre-workout, Pam-spray og verdens beste protein pannekaker. For en pakkefest! PAM spray er en helt fantastisk sak, den inneholder noe sånn som 1 kcal pr spray, og gjør alt di steker så saftig og godt. Jeg digger den, og bruker den på absolutt alt jeg steker. 

Pre-workouten har jeg ikke testet før, men fått den sterkt anbefalt. Kommer med en tilbakemdling på den når jeg har fått testet den på et par øker. Kanskje noen av dere allerede har testet den ut? Pannekakene fikk jeg servert hos en venninne, og de var så gode at jeg måtte rett hjem å bestille. Det er fare for at det blir pannekaker til kveldsmat i kveld. 

Den ene tightsen har jeg fra før, og den er en soleklar favoritt så den har jeg brukt så mye at den rett og slett var litt utslitt. Det er den vanlige svarte tightsen fra Better Bodies med sølvskrift på siden. Dere har sett den her før, men den dukker snart opp igjen. Den er med meg på så og si hver styrkeøkt. En nykommer i tightssamlingen er denne svarte tightsen med lekre lilla detlajer på sidene. Jeg synes den er super fint, og passformen er litt anderledes enn vanlige BB-tights. Den er høyere på livet, og sitter generelt bedre synes jeg.

Shortsen er bare så deilig i fargene at jeg måtte bare ha den, men jeg kaller dette mer en hotpants enn en shorts. Den kommer garantert kun til å bli brukt hjemme, men den er super god å gå i og perfekt til både hjemmetrening og innekos. 

 

Smiiiiil Maren

 

11 kommentarer

Siste innlegg