Spinning på Solsiden

Jeg har blitt spurt med på spinning på Solsiden så mange ganger, men jeg har alltid en unnskyldning og lurer meg unna. I dag tok jeg utfordringen og kastet meg med på Sondre sin spinningtime. Det blir garantert ikke siste gang. Det var jo så gøy! Jeg har selv vært instruktør i mange år, men siden jeg la instruktørrollen på hylla for ca 3 år siden, har jeg faktisk ikke vært på en enste spinnigtime siden. Det var virkelig gøy å kjøre en time igjen, selv om jeg skal innrømme at jeg fremdeles liker styrketreningen og løpeturene mine best. Spinning er supert som variasjon, og jeg ser absolutt for meg at jeg kommer til å bli med på en time eller to i uka. 

Solsiden kjører spinning mandag og onsdag, kl 17.30 – 18.30. Hvis noen har lyst å prøve er dere hjertelig velkommen på en gratis prøvetime, enten på en gruppetime eller Solsiden generelt som treningsenter. Vel hjemme ble det stekt kylling med sopp&løk, dampede grønnsaker og havrelomper. Planen var egentlig å ha ris til, men jeg var så sulten at jeg ikke orket vente på at risen skulle koke, så da ble det lomper istede. Enkelt, men godt. 

Hva har dere gjort i dag? 

 

Smiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Jeg drev ukentlig med spinning tidligere – men det er lenge siden nå. Du gav med et puff til å prøve igjen – takk 🙂

    2. Jeg vet dette ikke har noenting med dette innlegget å gjøre, men jeg ønsker å fortelle deg hvor fantastisk jeg synes du er! Du er forbildet mitt innen bloggverdenen! Du er en så varm og jordnær person, og nettopp derfor tror jeg du er rett person å spørre i dette tilfellet her.
      Jeg vil nemlig informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Siden du har en såpass stor blogg med så mange lesere daglig hadde jeg satt kjempe pris på om du ville delt videoen i et innlegg, slik at flere får hjelp av den.
      Jeg har selv vært der, så langt nede, og forteller om dette i videoen. Det er en video om min historie. Historien om angsten som er blitt en del av min hverdag. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på linken. Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.
      http://www.vektlofterjenta.com/2014/03/04/angsten-som-er-blitt-en-del-av-min-hverdag-min-historie/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg