Rabattkode på PTutdannelse

For en stund siden fortalte jeg dere gla´nyheten om at Akademiet for Personlig trening kommer til Sørlandet. Nå får alle vi som bor her i sør endelig muligheten til å ta en personlig trener utdannelse uten å måtte reise langt avgårde. Pt-utdannelsen starter opp 24.oktober, og vil foregå slik at undervisningen er lagt til helger ( annen hver ). På den måten kan du fint kombinere en PTutdannelse med annen jobb eller skole. 

Jeg er selv utdannet hos AFPT, og jeg ser tilbake på den tiden med et stort smil om munnen. Det et nå 3 år siden jeg tok utdannelsen, og det var da jeg følte at jeg virkelig fant meg selv, og min riktige yrkesretning. Det var helt magisk for meg å komme sammen med så mange andre likesinnede, møte så mange treningsglade, engasjerte og positive mennesker. Jeg husker tilbake på AFPThelgene som noe helt ubeskrivelig spennende, utfordrende, lærerikt, inspirerende og unikt. Jeg gikk rett ut i jobb etter endt utdannelse, og med unntak av en liten periode i år, har jeg jobbet som PT siden. Jeg elsker jobben min, og det er mye fordi jeg har en solid utdannelse i ryggen som gjør meg trygg på meg selv om min kompetanse som trener. 

Så hvis du bor i Kristiansandsområdet, (eller sør-norge generelt) og går rundt med en liten PTdrøm i magen så synes jeg du skal hive deg med. Alt du trenger av informasjon finner du på AFPT sine hjemmesider. Kurset starter som sagt opp i Kristinsand, allerede 24 oktober. 

Jeg har fremdeles en rabattkode til dere, koden gjelder forresten på alle PT-utdannelsene til AFPT enten det er i Norge, i utlandet eller over nettet. Rabattkoden er: ME14. 

 

Ønsker dere en deilig dag. Her skinner solen, og jeg skal komme meg ut på en liten tur i skogen. 

 

Smiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Nå synes jeg du vokser fra meg i alt for stor fart Maren! 😉 Jeg traff deg første gang i 2011, da var du ikke PT? Skjedde ikke det i starten av 2012? Spør rett og slett fordi jeg ikke kan huske at vi har blitt så gamle (jeg håper ikke det)? Også husker jeg godt jeg stod i resepsjonen og slapp igjennom mange kalde kommende PT-kropper som hadde vært på deli og kjøpt seg kaffe i vinterkulda;) Du introduserte meg for latte med kanel på den tiden.. Hehe.. Savner smilet ditt!:)

    2. Linn Susann: Haha, neida skjønne deg, jeg vokser ikke fra deg. Det kan vare en skrivefeil. Haha. Rettet nå 😉 Takk for at du passer på 🙂

    3. Godt å høre! Det var ikke vondt ment, jeg bare lurte på hvor gammel jeg egentlig var blitt her nå;)

    4. Linn Susann: Haha, vondt ment ? Det tok jeg det da virkelig ikke som 😀 Var en skrifefeil i farta, men som sagt rettet nå, so its all good 😀 Håper alt er bra med deg skjønne Linn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg