Taco-tirsdag

Det er ingen hemmelighet at jeg elsker taco, og spiser det flere ganger i uken. I dag stod tacosalat på menyen. Vanligvis slenger jeg bare alle ingrediensene på tallerkenen og blander godt sammen, men i dag tenkte jeg å prøve å gjøre tacoen min litt mer visuell pen, og  “bloggvennlig”. Min standard taco inneholder salat, tomat, agurk, rødløk, karbonadedeig med tacokrydder, mager kesam, salsa og speltlomper. Vanligvis ville jeg hatt ost og mais også, men det glemte jeg rett og slett å handle. 

Drinken min ser litt mer fancy ut enn det den faktisk er, det er nemlig kun funlight saft med bringebærsmak og en sitronskive. Det er utrolig hvor mye en liten sitronskive gjør, den frisker virkelig opp. Det nye Stella magasinet er også på plass. Jeg elsker forsiden, så høstlig og fin. 

Hva skal dere ha til middag i dag? 

 

Smiiiiil Maren


18 kommentarer

Siste innlegg