Er dere klare?

Ny dag, ny uke og ny måned. Ok dere, her ligger faktisk ALT tilrette for en ny og fresh start. Så da glemmer vi sommerens, forrige ukes og helgens utskjeielser og lager denne dagen til en merkedag, et startskudd for en ny epoke – nemlig høsten! Er dere klare? 

Sett deg ned en gang i løpet av dagen, enten nå på morgenen med kaffekoppen, eller i lunsjen, eller finn en stille stund i kveld og skriv ned hva du har lyst å oppnå denne høsten. Jeg er fryktelig dårlig på dette selv. Jeg har blandt annet aldri nyttårsforsetter fordi de blir aldri oppfyllt, men jeg synes det er en fin ting å sette seg mål, jobbe mot noe konkret og målbart. Jeg tenker derfor at jeg prøver meg igjen jeg, og skal sette meg noen mål for denne høsten. Jeg skal jobbe litt med listen min utover dagen, men jeg kan allerede si at jeg skal ha med noe om å bli bedre på å strukturere studiene, også har jeg veldig lyst å prøve meg på å løpe en halvmaraton distanse (21 km) igjen. 

Så, da er oppfordringen gitt, eller utfordringen kan vi gjerne kalle det. Finn ut hva du vil med denne høsten, sett deg konkrete mål og skriv dem ned. Hvis noen av dere har lyst  å dele noe fra listen deres så er det utrolig gøy. Jeg har blitt så inspirert av dere lesere med diverse ting dere deler i kommentarfeltet, så det hadde vært kjempe gøy hvis noen av dere vil dele noen av høstens mål. 

Nå må jeg komme meg opp av sofaen, og ut på en liten tur før forelesning og jobb. Ha en super dag dere, denne første mandagen og den første høstdagen. 

 

Smiiiiil Maren


15 kommentarer
    1. Så bra oppfordring – har nettopp begynt å trene – skal ha som mål å løpe 30 min sammenhengende 🙂

    2. Skal ha som mål å være flink med studier og ta med tid til venner og klare å spise det samme som dem (ikke være for streng med meg selv, men kunne unne meg en Sjokoladebit eller et stykke kake. 🙂 ) ikke være redd for å være som en vanlig tenåring 😀

    3. Noen av mine mål er å studere kl 8-16. Bruke mer tid på lesesalen innimellom forelesninger og før/etter forelesninger. Treningen skal være lystbetont. Være mer fornøyd med meg selv(!!)
      Spare litt penger til eventuelt årsstudium i ernæring ved NKS 😀 (dette er min store motivasjon for å gjøre det bra på skolen dette året) Ha en fin dag 😀

    4. Det klarer du Maren 🙂 har som mål å komme meg på ridning to dager i uka, komme meg mer ut blant andre og å klare 2 måneder uten selvskading:)

    5. Jeg har bestemt meg at jeg skal få mindre fett % og få mer muskler.
      Men jeg lurer på om hvor mye cardio skal jeg da gjennomføre iløpet av en uke? og hvor mye styrke?
      hva mener du?

    6. Etter jobb i dag skal jeg faktisk dra på Löplabbet for å kjøpe meg mine aller første løpesko. Vil påstå det er en fryktelig god start på høsten – og også mer enn nok å jobbe med for nå. Babysteps! God mandag, god høst!

    7. Jeg stiller i bikinifitness om 3 og 5 uker så mitt mål er å være i min beste form til det, også er det å gradvis gå tilbake til en form jeg trives med gjennom hele vinteren 🙂
      Jeg vil også klare mitt 3. nyttårsforsett som er planken i 10 min, er godt på vei og har til 31. desember på meg 🙂
      Elsker treningsklærne du har på bilde, du stråler!

    8. Målene mine er å jobbe såpass godt med studiene at jeg består eksamener til jul, men også ha et fint liv utenom med gode venner og lystbetont trening, som jeg gleder meg til! 😀

    9. Lykke til med trening mot halvmaraton igjen og andre nye mål! Jeg løper min første halvmaraton førstkommende lørdag i Trondheim, og er veldig spent. Jeg ble mamma igjen for kun 5 mnd siden og med kun 2,5 mnd løpetrening er jeg veldig spent! Men satser på at det skal gå fint!

    10. Klare 40 kg i benkpress, sliter med 30, vil klare det innen jul ihvertfall. Kanskje jeg klarer 50 en dag. Begynte med 3*10 med 10 kg i mars. Jeg synes det er mye mirsommere å trene overkropp, til forskjell fra alle jenter på min alder, hehe :–)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg