Blue, baby Blue

På fredag fikk jeg en pakke i posten med masse deilige blå treningsklær. Jeg bestillte klærne fra Zalando, og ble så positivt overrakset når jeg så fargen i virkeligheten. Blåfargen var så sterk og så fresh. Jeg har denne tightsen i både grå og svart fra før, og jeg digger den! Jeg var litt skeptisk til å bestille den i knall blå, men jeg tok en sjanse, og det er jeg virkelig glad for nå. Den er bare så kul!! Dette er ikke sponsede produkter, eller reklame, kun noen nye favoritter i treningsgarderoben jeg hadde lyst å dele med dere. Tightsen finner dere HER, singletten HER, og sportsbh HER. Alle plaggene er fra Nike. 

Jeg har kun lekt meg på trening hele uken og helgen var intet unntak. Jeg har virkelig blitt glad i ringene og tauet vi har på Solsiden treningssenter. Jeg kan ikke så mye enda, men ved prøving, lek og litt feiling så finner jeg stadig nye stunts og moves i både ringene og tauset. En ting er hvertfall helt sikkert. Det er helt sykt morsomt!

Hva synes dere om klærne? Kule eller litt for crazy i fargen og mønsteret? 

 

Smiiiil Maren


 

15 kommentarer

Siste innlegg