NIMUE HUD

Behandlinger og produkter er sponset

Helt siden jeg flyttet tilbake til Kristiansand har jeg gått til jentene på Nimue Hud, Anita & Hanne. Hanne er Nimue sin vippedame, hun er amazing på vippeextentions, og har lagt vipper på meg helt siden august i fjor. Anita, som driver salongen går jeg til for å vikse brynene, og hudbehandlinger. Jeg har ikke testet noe særlig behandlinger enda, men vi har en plan om å gjøre litt mer av det etterhvert. Jeg har også tatt permanent liner hos Anita, som er en mester på dette. Den er faktisk ikke helt ferdig enda, men jeg er så pinglete og synes faktisk det er litt vondt, så jeg driver å utsetter å fullføre den hele tiden. Hehe. En annen ting er at vippene må av hvis jeg skal kjøre en ny runde med liner over øyet, og det har jeg ikke lyst til. Jeg er så fornøyd med å ha de vippene, og blitt så veldig komfortabel med å slippe alt av maskare og sminkestyr, så vippene blir på enn så lenge.  

Jeg bruker også kun Nimue produkter på huden min. Jeg har den rosa serien, for sensitv hud. Jeg har en rens, clensing gel lite, som også fjerner makeup, Condition lite som er en spray, formulert som et mildt behndlende produkt for å optimalisere hudens helse, og tilslutt en god krem. Enkelt og greit. En ting at produktene er fatastisk gode, og holder huden min fri for urenheter og unngår at den blir verken for tørr eller fet, en annen ting er at de er så utrolig delikate og lekre. De står fremme på badet mitt, og passer perfekt inn.

Jeg er innom jentene ca annen hver uke, og det er klart vi har blitt utrolig god kjent etterhvert. Jeg koser meg veldig når jeg er der, og det er ikke sjeldent jeg enten kommer litt før, eller sitter igjen etterpå for å skravle litt hvis jentene har tid. Spør gjerne hvis det er noe dere lurer på i forhold til vipper, voksing eller noen av produktene, så skal jeg svare så godt jeg kan. Er det noe jeg ikke kan svare på så skal jeg ta det videre til Nimuejentene og få gode, korrekte svar til dere. 

 

Smiiiiil Maren


19 kommentarer
    1. Jeg er veldig gira på å ta permantent liner. Vet du hvordan reultatet blir uten mascara/extentions, er det veldig tydelig?

    2. Jeg kom over bloggen din nå, og liker den veldig godt! Ikke bare ser du bra ut, men du er et bevis på at sunn livsstil gir verdige resultater!! Skal absolutt besøke bloggen din igjen. 🙂

    3. Helene: Så koselig, hjertelig velkommen som ny leser <3 Tusen takk for fine ord, det var veldig koselig å våkne til en søndagsmorgen. Håper du får en fin dag, også håper jeg du titter innom bloggen igjen 🙂

    4. Gry: Ja de er kjempe fine 🙂 Den rosa er jo den sensitive serien, men den andre er lys og delikat i fargen den også. Så de blir som et lite stykke bad-interiør uansett hvilken serie man velger 🙂

    5. Lise: Åå ja det var litt viktig for meg at de ikke blir voldsomme. jeg er ikke en typisk sminke-jente, og kan ikke ha noen veldige bambi-vipper. Så jeg er utrolig fornøyd med at de er såpass naturlige. Hanne er kjempe flink og tilpasser individuelt til kunden sin og ser hva som kler den enkelte 🙂

    6. mkde: Hvilken by bor du i ? Er di på sørlandet så er Nimue-hud virkelig å anbefale, har som sagt gått det i ett år selv. Hvis du e ri oslo området vet jeg at de er kjempe flinke på Karl johan hudpleie på Egertorget 🙂

    7. karoline: Min er ikke veldig tydelig, men det er fordi jeg har en gang igjen. Jeg synes den er så delikat og fin, det ser ikke ut som en tatovert strek, det ser bare ut som at øynene er litt mer markerte. Jeg ville ha en slank og tynn strek fordi jeg som sagt i en annen komentar her ikke er noe sminkejente. Så jeg er veldig fornøyd med resultatet 🙂

    8. Maria: 1390 kr for fullt sett med vipper, og 490 for å fylle på dem 🙂 Nei det har gått helt fint for meg, og nå har jeg hatt vipper i ett år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg