Epledessert & dagens økt

Den følelsen av å dumpe ned i sofaen etter 12 timer på farten var virkelig helt magisk. Jeg har akkurat kost meg med en diger porsjon middag, og fruktdessert. Dagens middag ble enkelt og greit stekt kylling med dampede grønnsaker og fullkornsnudler. Jeg toppet det hele med kikoman soyasaus. Jeg angrer på at jeg ikke tok bildet av tallerkenen, for det så nesten komisk med en så overlesset tallerkenen. Jeg elsker grønnsaker, og kan spise store mengder av det. Til dessert ble det eple kuttet i biter, med kanel og sukrin, varmet i mikroen i ca 1 minutt før jeg toppet det hele med litt flytende honning Mmmmm. Hverdagskos! 

Dagen i dag har vært spennende. Fire timer forelesning etterfulgt av et par timer telefon, skype og mail med diverse samarbeidspartnere rundt bloggen. Så møtte jeg fine Nathalie for en styrkeøkt, før jeg avsluttet dagen med Pt-kunder. Det føles så fantastisk å jobbe som PT igjen. Det gir meg virkelig helt enormt mye glede. Min egen treningsøkt så slik ut i dag: 

  • Skulderpress i supersett med sidehev
  • Nedtrekk
  • Stående roing
  • Flies i kabel i supersett med pushups
  • Sittende facepull ( øvelsen vist på bildene )

Nå er joggebuksen på, og jeg har krypt under pleddet i sofakroken. Det er fremdeles lyst ute, men jeg har likevell tent flere stearinlys i leiligheten. Det er så koselig med levende lys når skumringen kommer snikende. Jeg har en haug av ting som er tatt opp på Getboksen i løpet av uken, som jeg ikke har rukket å se. Nå skal jeg kose meg med Annicka Bengtzon, Ungkarskvinnen, og One three Hill. 

Hvordan har dagen deres vært? 

 

Smiiiiil Maren


9 kommentarer
    1. Jeg trener styrke ca 3 ganger i uken , kan hende det blir 4 også men ja … siden jeg liker å trene styrke så er jeg litt redd for å få for mye muskler, ivertfall rundt armene, er redd for at jeg ikke passer til fine kjoler og topper fordi armene mine blir for store og skuldrene også…
      så vet du om det går an å droppe armene? altså kun fokusere på mage, ben og rompe og rygg ? ….

    2. Prøvde meg på samme økta i dag:) Kjempemoro! Og gud som jeg ble sliten… For en måte å ta helg på. God helg!!!

    3. Oda: Hehe, jeg har svart på dette spørsmålet 5-6 ganger tidligere. men den er altså fra Nike, fra en gammel kolleksjon, som desvere ikke selges lenger. Den finnes i blå og i svart. Det ligger direktelink til disse to tightsene i dagens innlegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg