Tiredface

Dette er min morgen, en kaffekopp og dobbel redbull. Jeg er så trøtt i dag! Jeg får så mye kommentarer fra dere om at det virker som jeg har super-energi og alltid er opplagt, vel det stemmer virkelig ikke! I dag er jeg trøtt som en strømpe, og skulle aller helst ha krøpet under dyna igjen. Det er ikke et alternativ med både forelesninger og diverse annet på dagsplanen er det bare å komme seg opp. Vi har alle litt trøtte dager innimellom, da er det godt det finnes kaffe!

 

I dag har jeg vært litt smart, jeg tok på meg treningsklær når jeg stod opp, i håp om at det skal gjøre at jeg drar rett på trening etter forelesning, istede for hjem til senga. Tror dere det funker? Vel vi får se!

Ha en deilig onsdag dere, håper dere er opplagte og i strålende humør. Jeg lar meg hvertfall oppmuntre av at solen skinner her i Kr.sand, og det kun er to små dager igjen til helg. Det er jo faktisk god grunn til å smile. 

 

Smiiiil Maren


10 kommentarer
    1. hei! Jeg leste et innlegg der du skrev at du brukte kortintervaller, og jeg har nettopp funnet ut at jeg elsker den formen for intervall. (30×10). Men det jeg lurte på er om den forbrenner mye fett? Jeg er 47 kg, men barr 1.50 høy så skal gå ned i fettprosent slik at magemusklene kan komme til syne. Takk på forhånd!:-) du har en fantastisk blogg maren!

    2. Janne Marie: Hehe, nei det er sjeldent 🙂 Koser meg veldig med et glass vin, og synes det er super kos med ost og vin kved med jentene for eksempel. Har gjerne vin til maten hvis jeg lager noe godt her hjemme, men det er sjeldent jeg drar ut på byen for å feste sånn helt random.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg