Cosy morning

Her i huset startet denne tirsdagen på en bedagelig og rolig måte. Kaffe, frokost og God morgen Norge. Jeg er så glad i morgenstund, og koser meg veldig med slike morgener som dette. Jeg blir også veldig effektiv tidlig på dagen, så her er mailboksen allerede tømt, ukens forelesninger lastet ned, og lagt i system, og kalenderen oppdatert med denne månedens happenings. Nå hørtes det ut som jeg har verdens mest spennende og innholdsrike liv. Det skal jeg ikke skryte på meg akkurat, men det skjer litt ting i månedene fremover som er litt over normalen spennende. Jeg skal ut å reise litt, både i innland og utland, jeg skal delta på en spennende fotoshoot og et kurs jeg gleder meg til. Det er så viktig å ha noen sånne ting utover høsten synes jeg, noe å glede seg til, noe å se frem til. Høsten kan bli litt lang, mørkt og kjedelig hvis ikke. Jeg liker derfor å planlegge noen små lyspunkt innimellom slik at jeg kan bruke det som motivsjon når sykepleie-pensum, mørke kvelder og høstkulden prøver å trekke meg litt ned. Nå skal jeg ikke svartmale det helt, for jeg elsker virkelig høsten. Filmkvelder, turer i fjellet med kvikklunsj og kakao, vakre farger i naturen, store skjerf, baking, hytteturer og masse innekos. 

Nå må jeg snart bryte opp idyllen, og komme meg opp av sofaen her, men først vil jeg veldig gjerne høre hva som er deres planer for dagen?

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Jeg har tenkt til å slappe av litt og så dra og ta sol og kjøpe hudrens og nattkrem 🙂
      I kveld blir det Bibelgruppe og et besøk til familie.
      Ha en fin dag da 🙂

    2. Hei Maren! Jeg har en høst i vente hvor jeg har bestemt meg for å fokusere mer på styrketrening enn på kondisjon. Jeg har selv satt sammen en treningsplan både for over- og underkropp hvor jeg har tatt utgangspunkt i dine favorittøvelser som jeg også selv liker. Jeg har kjørt disse fire ganger hver nå, og merker at det jeg mangler, er en god øvelse for (utside) skulder og en for bakside lår. Har du noen tips å komme med der? 🙂

    3. lese, lese, lese sykepleiepensum! Jeg har akkurat begynt på første året. Har du noen tips til en fersk sykepleierstudent? studieteknikker, hva det er lurt å lese på?

    4. Håper du hadde en fin mandag, og tirsdag da 🙂 uka går så fort. er jo plutselig helg igjen 😛 men håper du får en fin uke da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg