Svettefest

Denne lørdagen startet med leilighetsvask som oppvarming til joggetur. Herligfred så varm man kan bli av støvsuging, gulvvask og rydding. Etter leiligheten var shinet, knyttet jeg på meg joggeskoene og dro ut på tur. Jeg jogget rolig i ca 30 minutter før jeg så et kjent ansikt på veien forann meg. Det var min skjønne mamma på trilletur med lille niesen min. Jeg gikk resten av turen sammen med dem. Mamma og meg skravlet i vei om alt mellom himmel og jord, og plutselig hadde det gått en time. Virkelig den raskeste og beste cardioen jeg har gjort på lenge. Vel hjemme ble det uttøyning på stuegulvet, svett og rød i ansiktet.

Nå har jeg akkurat kost meg med litt ettermiddags-snacks. Vannmelon, kiwi og snack´a´jack med sweet chilli krydder. Mmmm. Jeg har også en skål med blåbær, cottage cheese, vanilje yoghurt, banan, musli , tørket frukt og nøtter. Så utrolig godt!

Jeg ligger rett ut på sofaen, ser på serier og momser godsaker. Snart skal jeg hoppe i dusjen og komme meg avgårde. I kveld skal jeg ut til min storebror og svigerinne for en skikkelig kosekveld sammen med dem. Jeg koser meg så sammen med dem, og gleder meg til en helaften sammen med dem. 

Hva er deres planer for kvelden? 

 

Smiiiil Maren

12 kommentarer
    1. Haha, jeg må bare spørre! Føler du deg ikke litt “dum” som poserer foran kameraet når det ikke er noen andre enn deg selv der? Dette er IKKE stygt ment, men alle bloggere må vel føle seg litt teit innimellom?? Hehe..

    2. snacksen din frist! kos deg med den
      sånn helt ute av det blå, men jeg lurer på pm du går på p-piller og hva du mener om p-piller iforhold til trening? 🙂

    3. Du har den beste treningsbloggen ! Trener mye selv. 5 gang i uka.Både styrke og kondisjon. Har lenge vært slank med normal muskler og passe fettprosent,men så skjer det plutselig noe ! Legger på meg kraftig. Skjønner ingen ting.opp 7 kg på bare en mnd.. ( det er ikke muskler har målt ) Trener og spiser som før. unngår hvetemel og sukker. Det går mye i salater ,fisk ,frukt og grønnsaker,yoghurt naturell ,bær,fett fra nøtter og oliven. Har denne uka begynt å trene enda mer for blir så redd for å bli tykkere!jogger og svømmer mye! Etter trening er jeg helt utmattet så sliten og trøtt. Har ingen overskudd og er nedstemt. Føler at gleden med trening er borte det er kun tvang !! Skjønner ingen ting ka som skjer med kroppen! Kan det være stress ? Det verste er å få komentarer fra folk at jeg har lagt på meg syns det er ekkelt og gruer meg til å treffe folk de skal anbefale meg slankekurer ! Fikk så mye skryt da jeg var tynn! Har du eller noen du kjenner opplevd plutselig å gå opp mye i vekt og hvordan klare å få tilbake gleden med trening! Har du noen gode tips ? Stoffskiftet er normalt

    4. Herlig! Elsker ansiktene til folk etter de har trent, er så energifylt! Nydelig! 🙂 Også har du alltid så fine bilder av god og sunn mat på bloggen, inspirerende!
      I kveld har jeg en liten tacokveld med gode venner og kjæresten:) Perfekt søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg