Hverdagsliv

I dag startet jeg dagen med et spennende møte som gav meg mye å tenke på. Dette møtet var med Hilde bech Nævestad fra Sunn hverdag. Hilde jobber som Coach og mental trener, hun er også personlig trener og foredragsholder, og sammen gjennomførte vi i dag en coachingsamtale. Det har jeg aldri hatt før, og det var en spennende, spesiell og lærerik opplevelse. Det var på en måte litt ubehagelig, på en utrolig innsiktsfull og befriende måte. Jeg skal ha noen flere samtaler med Hilde, og skal etterhvert fortellere dere litt mer om hvordan Sunn hverdag jobber, og hvordan en coaching time gjennomføres. Jeg deler også gjerne litt om hva vi snakker om, og hvilke temaer vi tar opp. Vi er et spennende team som jobber på solsiden, Hilde og Nin fra Sunn hverdag er et friskt tilskudd til teamet. Ta gjerne en titt på hjemmesiden deres for å lese mer om Sunn hverdag. 

Ellers ser fredagen min ut slik som beskrevet over. Besvare en haug av mail og henvendelser, oppdatere bloggen, redigere diverse bilder jeg har tatt de siste dagene, legge en plan for neste uke og skrive handleliste. jeg vet meg meg selv at jeg sannsynligvis er grisesulten når jeg skal handle i ettermiddag, og da er det smart å ha en liste å følge slik at jeg ikke putter alt jeg kommer over i handlekurven. Jeg sitter på Solsiden å jobbe, noe jeg tenker er veldig strategisk smart, for hadde jeg sittet hjemme hadde jeg aldri kommet meg ut igjen for å trene, men nå som jeg likevel er på Gymmet er det stor fare for at jeg får snikt inn en treningsøkt også. Smart eller hva? 

 

Smiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Du stråler sunnhet, Maren! Virkelig et forbilde for meg!
      Har et spørsmål til deg: Hvordan redigerer du bildene dine?
      Ønsker deg en god helg, nyt den og gjør det du vil! 🙂

    2. Hei Maren,
      Takk for inspirerende blogg – med godt helhetsperspektiv! Beundrer din treningsiver, og imponert over at du kan trene så mye, især uten skader. Tenker du spesielt over dette – skadeforebyggelse altså?? Legger du inn fast restitusjon, eller trener du hver dag? Setter pris på svar! Stor klem herfra

    3. For et flott og inspirerende menneske du er! Du stråler! Bruker du noe spesiell sminke? Eller har du naturlig så fin hud?
      Det var noe jeg lurte på ang. sykepleiestudiet! Jeg har akkurat startet å studere det og er usikker på om det er best å skrive på PC eller i notatbok for hånd? hva har du gjort? kan se for meg at det er mye å skriv ei en notatbok!
      God helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg