Enjoy your coffee

God morgen hjerter. Jeg har akkurat kost meg i over en time ute på verandaen min, med deilig kaffe og hverdagsfrokost. I dag gjorde jeg det helt enkelt, knekkebrød med gulost og agurk. Sunt, kjapt og enkelt. Det er så herlig vær her i Kristiansand, og solen stråler ute på verandaen min. Slike morgener er magiske, og det er bare å nyte dem mens man kan. Høsten er på vei, og det er nok desverre ikke så mange solvarme morgener igjen på min veranda. Nå skal jeg straks komme meg opp til universitetet for tre timer forelsning, senere venter en treningsøkt på Solsiden Pt senter. Jeg deler økten med dere i ettermiddag.

Ha en deilig dag mine venner, og stikk gjerne innom senere igjen, da skal jeg dele både treningsøkten og dagens middagstips. Nyt torsdagen!

 

Smiiiiil Maren


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg