Små hverdagsgleder

I dag har jeg en slik dag som vi alle har innimellom. Kroppen er sliten og det eneste som frister er sofaen. Jeg har vært både på forelesning og trening i dag, så jeg koser meg på sofaen med god samvittighet i kveld. Etter inspirasjon fra jentekvelden hos Kristina, så har jeg laget meg peach-drinks i kveld også. Glassene er av merket House Doctor, og de er så delikate. Jeg synes de er så dekorative og lekre, jeg synes liksom det er litt ekstra stas å drikke av dem. Jeg ser for meg at det er super delikat å lage en lime drink med agurkskiver i, eller funlight sagt med friske bær. Mmmm. 

I mangel av noe annen serie som er like god, har jeg begynt å se White Collar for andre gang. Jeg elsker den serien, og ser den gjerne på nytt. Jeg har allerede sett fem hele episoder, og jeg ser for meg at jeg nok får unna en hel sessong innen kvelden er omme. Jeg har selvfølgelig Idol på opptak, så jeg går ikke glipp av noe. Hehe. Joggebuksa er på, og snart skal jeg lage meg en deilig kveldsmat med hjemmebakte rundstykker med brunost, og proteinkakao. Kosekveld midt i uken passer meg helt perfekt. Proteinkakao lager jeg enkelt ved å lage en ferdig proteinshake med 30g melkesjokolade-proteinpulver og lett melk, så varmer jeg den i en kjele. Pass på at den ikke koker over, melk koker over på null komma niks, og brenner seg i bunnen av kjelen akkurat like kjapt, så her må du passe på. Tilsett gjerne et par stevia dråper for søtning. 

Hva gjør dere i kveld?

 

Smiiiil Maren


12 kommentarer

Siste innlegg