Sara&Torvald

Så var de endelig gift! Dagen i går var helt ubeskrivelig fra start til slutt. En nydelig og rørende vielse, med de skjønneste brudepikene du kan tenke deg. Presten var så flink, og gjorde det hele så personlig og nært. Videre til bryllupsfest på erverdige Festiningen som ligger idyllisk til nede ved sjøen i Kristiansand. Tre retters bestående av schampi, indrefilet og creme brule med passende vin til hver rett. Et kakebord jeg ikke har sett maken til, og en fem etasjer høy bryllupskake. Brudeparet hadde planlagt alt ned til den minste detlaj, og dagen var rett og slett perfekt. 

På siste bilde der dere alle de nydelige jentene mine. Er det rart jeg er stolt ? Tenk å ha så mange vakre venninner, og det fineste er at de er like nydelige på innsiden som på utsiden. Det ble ganske sent i går, og jeg kjenner at jeg er litt småtrøtt i dag. Jeg har vært ute en liten luftetur, og planen videre for kvelden er god middag, god joggebukse, dyne i sofaen og maraton av diverse jenteserier. Perfekt søndag! 

Jeg synes dere er litt stille for tiden, og det er så synd, for det finnes faktisk ikke noe hyggeligere en små kommentarer fra dere. Jeg blir så utrolig glad hver gang det tikker inn en lite livstegn fra dere lesere der ute. Så jeg håper noen av dere har lyst å dele litt med meg i dag.

  • Hvordan har helgen deres vært? 
  • Hva bruker dere denne søndagen til?

 

Smiiiil Maren


35 kommentarer
    1. Nydelige bilder! Heg har brukt søndagen til å lade opp til en ny og sporty uke, ved å slappe av fulstendig. Har et spørsmål som jeg er veldig nysjerrig på. Hva er din maks- og hvilepuls? Så du hadde på deg pulsklokke på et av bildene i starten av uken 🙂

    2. Sofie: Så deilig 🙂 det er akkurat slik søndagen bør være. Kos deg 🙂 Hmm, makspulsen målte jeg på idrettslinjen for 5 år siden, da var den 207. Tipper den er ca 200 nå, det er vanlig at den synker litt ved alder. Hvilepulsen har jeg faktisk ikke målt sånn ordentlig, men det skal jeg få gjort slik at jeg kan skrive et eget innlegg på det 🙂

    3. Nydelige bilder! En kjempevakker brud! 🙂 Og så fint det ble når dere jentene hadde kjoler i lignende farger 🙂
      Noe helt annet, Sats stengte overraskende tidlig i går og jeg bestemte meg for å sette sammen et 45 min overkroppsprogram med strikk (har to ulike strikker). Brukte mange av øvelsene du har lagt ut – tusen takk for gode tips Maren! Og jeg ble overrasket over hvor godt det sved, og hvor tungt det var! Tenker liksom at man trenger tunge vekter for å få den følelsen, men ikke nødvendigvis! 🙂 Slenger også med denne linken hvor jeg fant mange veldig gode, og enkelt forklarte, øvelser :)http://greatist.com/fitness/resistance-band-exercises
      God søndag, Maren!

    4. Så fin jentegjeng, med helt nydelige kjoler! Høres ut som en god plan for søndagen også, akkurat slik jeg også skal tilbringe mine søndag! Startet dagen med en lang løpetur, etterfulgt av en god lunsj! Resten av kvelden skal tilbringes med gode venninner, og film 🙂 Håper du får en fin og sporty uke 🙂

    5. Herremin, for et bryllup det måtte vært! Det finnes virkelig ikke noe vakrere enn kjærlighet! Sukk! Bruden var nydelig, og du og de øvrige jentene dine er litt av en bukett! 🙂 Kjolen din var dessuten utrolig fin, du er så pen i den fargen, den kler deg 🙂
      Det høres ut som du går en fin søndagskveld i møte! Har vært en hektisk uke med fadderopplegg og hele pakken, så det kjennes! Skal nok bare slappe av selv også og lade batteriene til å begynne skolen i morgen. Er superspent på første dag på nytt studie 🙂

    6. Hei!
      Jeg lurte på om du kunne lage et motivasjons innlegg nå når høsten er på vei.
      Hva som er lurt å spise når søtsuge kommer å legge ut litt treningsfilmer?:)
      Du er forbilder mitt, jeg ser så opp til deg. Du er min største inspirasjon.
      Har ikke kommentert noe særlig på bloggen din, men det skal jeg bli flinkere til nå:)
      Ser ut som helgen din har vert fin.
      Nyt søndagskvelden:)
      Klem<3

    7. Pleide å kommentere litt før, men du har ikke svart noen kommentarer i det siste og da ble det ikke like gøy å ta seg bryet.. Ser du har svart noen nå da, så det er da i det minste noe 🙂 Ellers syns jeg kanskje at du gjentar deg seg litt ofte på bloggen, kanskje hvis du skriver om litt andre ting at det blir mer for oss å kommentere på?

    8. Rebecka: Takk for tips til innlegg, det skal jeg absolutt få gjort 🙂 Ift filmingen så har jeg på to-do listen min å bli bedre på film klipping og redigering slik at jeg kan lage litt mer filmer. Ha en super kveld 🙂 M

    9. Henriette: Tusen takk :):) Så flink du er som valgte å gjøre det istede for å bare droppe økten. Knall bra!! så bra at du fant inspo i øvelsene, det gjør meg veldig glad. Det er jo hele poenget med å legge dem ut 😀 Takk for tips/link

    10. Anniken: Der tar jeg virkelig selvkritikk, og har allerede tatt meg selv i nakken på å bli bedre på å svare. Så nå skal det bli endring der, takk for at du sier i fra 🙂 Å, men det er jo ikke bra. det har ikke vært meningen å gjenta meg selv så ofte. Kom gjerne med litt mer spesifikk / konkret tilbakemelding på hva du vil lese mer om, eller ikke vil lese om, så skal jeg gjøre så godt jeg kan for å tilfredstille 😀

    11. For et flott bryllup – vakker brud og nydelige venninner – Virkelig spesielt 🙂
      Synes ellers det har vært så gøy å lese om turene du har hatt med fysiske utfordringer – det inspirerte meg og venner til å gå Preikestolen – FANTASTISK og det blir bok Besseggen til våren 🙂

    12. For et brudepar – nydelige – og søte brudepiker
      Jeg liker bloggen nettopp fordi du skriver variert (he he så forskjellig kan en se på det) jeg liker nettopp at du skriver mest om trening og kost og motivasjon – samtidig som du er litt privat 🙂

    13. Nydelig brudepar
      Jeg bruker kvelden på å lese kirm – har hatt Politi av Nesbø liggende i månedsvis og bestemte meg for at nå må jeg bare få lest den :). Så SOFA – THE og KRIM

    14. Enig med Anniken over her, du svarer sjelden på kommentarene, så da tror jeg mange velger å la vær å kommentere til slutt. Ellers er det mye gjentak om treningstøy, hadde vært mer inspirerende å lese mer om trening, små tips, kanskej noen videor av øvelser osv istedet. Stå På 🙂

    15. Hanne: Blir veldig glad for at du sier ifra, og som sagt over, jeg tar kritik på at jeg har vært for dårlig til å svare. Lover skjerpings der 😉 Så bra, takk for tips!!

    16. Susanne: hehe, så koselig, takk 🙂 Jentene over har nok litt rett skjønner du, men man blir ikke bedre hvis man ikke kan ta konstruktiv kritikk og forbedre det 🙂 Så jeg er bare glad for tilbakemeldinger, både ris og ros 🙂

    17. Anne: Så gøy 😀 Nei det var virkelig kult å høre at dere tok den turen etter inspirasjon fra bloggen. Anbefaler virkelig Besseggen, en opplevelse 🙂

    18. Her er det sofa of film og oppladning til ny uke – leser bloggen fast – blir både glad, motivert og inspirert 🙂

    19. Du har helt rett, jeg burde kommentere litt oftere siden jeg besøker siden din nesten hver eneste dag 🙂
      Dagen i dag har jeg brukt på å komme meg litt nærmere halvmaraton. Det er i Oktober, og med kun 9 uker trening så trenger jeg jo motivasjon fra deg 🙂 Tusen takk for det!
      -peacetegn.com

    20. Ida: 9 uker er god tid skjønne deg, det her klarer du helt fint 🙂 Har du prøvd deg å en slik distanse før? Masse masse lykke til 🙂 Jeg heier på deg!! M

    21. For en nydelig brud, og mange fine kjoler. Var det planlagt at alle skulle ha i samme fargeskala? Søndagen indag ble brukt til sopp- og blåbærtur med kjæreste, foreldre og hund. Fant masse godsaker i skogen. Dro hjem og spiste deilig sopp, og endte dagen med 15 km løping:) Håper jeg blir klar til halvmaraton i Oslo!!

    22. Så vakkert brudepar og en nydelig venninnegjeng med fantastisk fine kjoler!
      I helgen har jeg hatt venninnehelg, dro inn til Oslo på fredag og bodde hos en av venninnene mine som jobber der. Vi var også sammen med flere av jentene hjemmefra, som også bor i Oslo. En super helg, som dessverre ble avsluttet med feber, halsvondt og vondt i kroppen. Det ble derfor sofa, dyne og serie med samboeren fra jeg kom hjem fra Oslo til leggedags i går..

    23. Herregud for ei nydelig brud!! Håper du har kost deg masse med bryllup i helgen. Her har helgen gått med til anskaffelse av div nødvendigheter (nytt land og ny by -> masse må handles inn), ellers sjekka utelivet, trent og gått masse tur 🙂 plutselig var mandagen her med forelesninger, tidlig trening og full timeplan!
      Ha en fin mandag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg