Puma + Rabattkode

Inneholder sponsede produkter

Endelig kan jeg få vise dere enda flere nyheter fra Runwild. Forrige innlegg viste jeg dere Adidas nyheter, og i dag skal jeg viser dere noen super freshe nyheter fra Puma. Jeg synes Puma virkelig har hatt en fantastisk utviklingen de siste årene, og kolleksjonene fra dem blir bare freshere og freshere, med herlige farger og kule prints.

Jeg digger merker som tørr å gå utenfor basicen, og tørr å statse på freshness. Det føler jeg virkelig Puma gjør med sin siste kolleksjon, og dermed passer merket også perfekt inn hos Runwild.no. Jeg har fortalt dere før at Runwild er en nettbutikk som legger sitt fokus litt utenfor main-stream, og tar inn det mange andre nettbutikker kanskje er litt skeptiske til å satse på fordi det har mye farger, heftige mønstre og skiller seg ut. Jeg synes det er veldig gøy å kunne visere dere klær som er litt utenom det vanlige, og det skal jeg fortsette med utover hele høsten. Nyhetene velter inn hos Runwild.no, så det er bare å glede seg til masse Freshness utover høsten. 

Hva synes dere om klærne fra Puma? Tightsen finner dere HER, og toppen finner dere HER.  Som en liten treat har Runwild valgt å gi 10% rabatt på klær fra Puma hvis du bruker koden: FITLIVING.  Så her er det bare å slå seg løs. 

 

Smiiiil Maren


13 kommentarer
    1. Mette: Jeg har tightsen i str: S, og føler den er ganske normal på størrelsen. Toppen er også i S, den er ganske løs, men det skal den også være 🙂

    2. Du ser så fantastisk bra ut!
      De siste månedene har jeg virkelig gått inn for treningen, og du er en av mine største inspirasjonskilder! Det virker som du virkelig nyter livet, og selv om du trener masse, er personlig trener og spiser sunt, så viser du også det viktige med å unne seg noe inni mellom. Jeg beundrer deg, og gleder meg masse til å følge bloggen din i forhåpentligvis flere år fremover 🙂 takk for at du er så flink til å inspirere og motivere!

    3. Hei! dette er kanskje ikke helt passende i dette innlegget, men jeg lurer på hva nikeskoene du har på deg på bildene over heter? har alltid hatt lyst på de, men sliter med å finne de noen plass..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg