Back home

Jeg har ikke ord for hvor godt det var å komme hjem i går. Etter nesten 5 timer på buss, etterfulgt av flytog og deretter fly hjem til Kr.sand skal jeg love dere at det var en sliten frøken som dumpet ned på sofaen. Det var helt magisk å sove i sin egen seng igjen i natt, og nå sitter jeg her med en god frokost og lader opp til den store dagen. Sara og Torvald sin store dag. Jeg gleder meg så til å dele dagen med dem. Vielsen er ikke før kl 14, og jeg tenker derfor å lure inn en liten morgentur før det. Det blir kun gåtur på denne jenta i dag, beina mine er rimelig såre etter to gode fjellturer de siste dagene. Jeg tar derfor en slags restitusjonsøkt i dag, og holder tempo helt rolig. 


Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Alltid deilig å komme hjem til seg selv <3 Jeg startet dagen med trening (etter 10 timers søvn!! Det skjer aldri at jeg sover mer enn 6 timer), så gikk jeg direkte til blomsterbutikken etter trening og handlet meg tre flotte buketter med fargerike, fine blomster. Nå er det digg lunsj før kveldsvakt på jobb, og i morgen har jeg fri! Herlig helg!! Kos deg i bryllup <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg