PT-COMEBACK

Dette innlegget har jeg gledet meg til å dele med dere! Endelig kan jeg røpe at jeg starter opp som Personlig trener igjen. Nå er jeg tilbake og godt etablert i Kristiansand, jeg har leiligheten i orden, jeg har studiene under kontroll og endelig endelig endelig skal jeg få vende tilbake til min aller største lidenskap, nemlig Persolig Trening. Jeg kan ikke tenke meg noe mer givende og fantastisk enn å få lov å hjelpe mennesker med livstilsendring. Jeg er både lykkelig, glad og nesten litt rørt over å kunne si at jeg nå begynner som PT igjen, det har vært et merkelig år for meg å kun være mosjonist på treningsenteret, og det har vært utrolig kjedelig å måtte si nei til alle de skjønne, motiverte og engasjerte mennesker som har spurt om veildning og hjelp. Nå dere, nå skal jeg ikke si nei lenger, så har jeg tid, overskudd og sist men ikke minst sinnsykt lyst å hjelpe kunder med både trening, og kosthold.

Jeg skal jobbe på mitt faste gode gym, SOLSIDEN PT SENTER i Kristiansand. Senteret har absolutt alt jeg kan ønske meg av utstyr, og jeg har hatt et helt fantastisk treningsår på Solsiden. Jeg gleder meg så til å bli en del av det sterke, kunnskapsrike, og engasjerte teamet på Solsiden. Du må ikke være medlem på Solsiden for å kunne trene med meg. Jeg skal komme tilbake med alle detaljer rundt dette, både med priser, hva jeg kan tilby osv. Jeg kommer til å jobbe deltid, og tar derfor ikke inn like mange kunder som tidligere. Jeg starter ikke før i slutten av august, men jeg måtte bare dele denne deilige gla´nyheten med dere. Smilet går hele veien rundt her. Endelig dere, endelig er jeg Personlig trener igjen! 

Ha en deilig kveld dere, jeg er snart hjemme igjen i kristiansand etter 5 herlige dager på reise først i Oslo også på AFPT-convention på Beitostølen. Jeg har hatt det helt fantastisk, men nå skal det blir utrolig godt å komme hjem til min egen seng, og mine egne rutiner. Borte bra, men hjemme best.

 

Smiiiil Maren


15 kommentarer
    1. Herlig! 🙂 Ha en fin fredags kveld. 🙂
      Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

    2. So kjekt! Blir spennande å følge deg frammover som PT. Sjølv skal eg begynne på ei PT utdanning no, blir kjekt med litt inspirasjon frå deg:) Syns du har en veldig motiverande og inspirerande blogg.

    3. Åh, hadde jeg bare vært i Kristiansand! 🙂 Hvem vil ikke ha en sånn smilende blid og motiverende pt som deg ? 😉 Lykke lykke til med oppstart igjen!

    4. Så gøy! Selvom jeg skulle ønske du kunne kommet tilbake til Spicheren! Må rett å slett si jeg savner smilet ditt der.

    5. Juni: Jeg starter opp neste uke, så da skal jeg publisere prislister og alt her på bloggen 🙂 Veldig gøy at du spør og viser interesse 😀

    6. So kjekt! Skal sjølv begynne på ei PT utdanning i Stockholm no til hausten. Syns din blogg er veldig motiverande og inspirerande, har derfor no starta min egen blogg. Blir spennande å følge deg frammover i yrket som PT:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg