Whats for dinner?

Taco selvfølgelig! Jeg elsker taco, og spiser det flere ganger i uken. Jeg synes det er litt synd at Taco ofte er forbeholdt helgen, så i dag slår jeg til med taco på en mandag. Jeg hadde faktisk Taco i går også, og det passer perfekt å ha det to dager på rad når man kun er en person. Jeg deler karbonadedeigen i to, og har halve den ene dagen og halve den neste. Det samme gjelder pakken med lomper, og flere av de andre ingrediensene. Jeg tenkte jeg skulle vise dere hvordan min tacotallerken ser ut. Jeg liker å lage en diger tacosalat også ha speltlomper ved siden som jeg fyller fra tallerkenen. Mmmmm. På min tallerken er det crispy salat, agurk, mais, tomat, avokado, tomat, rødløk, karbonadedeig med tacokrydder, synnøve lettost, mager kesam, og salsa. Jeg må alltid ha Solo super eller pepsi max til tacoen, det hører liksom med.

Hvordan ser din taco vanligvis ut? 

 

Smiiiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Lager en god marinade som vi lar kyllingen eller biff bitene ligge å trekke i.Lager en salat av fetaost,pinnekjerner og rødløk med litt olje over.Har så hjemmelaget salsa,tatziki,guacolomole og ristede mais 🙂 Hjemmelagde lefser er et must!:) Her i huset er vi ikke glad i taco pulveret eller ferdig lagde produkter så lager alt selv!Taco er jo benkers og sunt så kunne spist det hver dag:)!

    2. Man tenker ofte at helgemiddager er sånne supergode middager, og selv om taco er godt så er det mer en hverdagsgreie. Det eneste man trenger å tenke på er jo steke kjøtt og ordne tilbehør, og der setter jo for så vidt kun fantasien grenser over hvor mye eller hvor komplisert/dyrt-billig man gjør det. Sunt er det også, ikke minst. Sikker på at det er en super måte å få barn til å spise grønt på. Nettopp fordi de kan plukke selv og utforske grønnsaksverdenen 🙂
      Smart med tacosalat, da 🙂 Og når du har lomper som tilbehør så blir det jo ikke langt unna ordinær, heller!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg