Starting fresh

Denne mandagsmorgenen byr jeg på et par svette bilder for å kickstarte uken. Jeg startet dagen med 7 km løpetur utendørs. Det ble en tidlig tur på meg, men det var slik det måtte bli hvis jeg skulle få unna alt jeg skal rekke i dag. Det er så deilig å løpe ute nå, luften har endret seg og man kan virkelig kjenne at det går mot høst. Ingenting er bedre enn den klare, friske, svalende høstluften. Jeg kjenner jeg begynner å bli veldig klar for å gå inn i en ny sessong, og en ny årstid. 

I kveld flyr jeg nemlig til Oslo, og skal ha en natt der. På tirsdag skal jeg i et spennende møte som jeg gleder meg stort til, før jeg kjører videre til Beitostølen. Jeg skal tilbringe hele uken på Beitostølen, før jeg retunerer til Oslo, hvor jeg også har glemt inn en liten avtale, før jeg flyr videre hjem til Kr.sand for en siste kveld med vakreste Sara-jenta mi, som skal gifte seg på lørdagen. Puh!! Det går i ett, og jeg kjenner at jeg må holde tunga rett i munnen for å få hele kabalen til å gå opp. Jeg går dermed glipp av oppstarten på studiene, men i og med at jeg ikke er førsteårs-student lenger er det ingen krise. Jeg har allerede skaffet meg en oversikt over pensumet som gjennomgås første uken, og planlegger å få inn litt studier mens jeg er på tur. Alt går, det krever bare litt struktur og litt planlegging. 

Mange av dere starter vel opp på både jobb og studier igjen i dag. Spesielt dere nye studenter er nok spente på den kommende uken. Jeg håper det blir en fantastisk uke, som lever opp til alle forventninger. Jeg har fått et par mails fra dere hvor flere av dere har uttrykt at dere gruer dere til fadderuke fordi det kan bli mye usunn mat, lite søvn og alkohol. Vel, en uke med endrede vaner forandre ingenting, og det kan faktisk ha en stor betydning for den sosiale delen av studiet ditt de kommende årene. Så hvis du har lyst å bli med på fadderuke så må du ikke la frykten for usunnheter det stoppe deg. Det er faktisk bare tull! Dra ut, kos deg, bli kjent med nye mennesker, senk skuldrene og bare nyt. Det kommer nok av kjipe høstdager hvor du kan trene og spise gulerøtter, denne uken er det lov å ha et litt annet fokus. Lykke til!

 

Smiiiiil Maren

 

6 kommentarer
    1. Flink du er! Håper du får en flott uke!
      Et lite spørsmål… Har du noen treningssenter du vil anbefale i kristiansand? Er ny i kristiansand og ønsker å finne et godt treningssenter. Har trent styrke de siste to årene, og har begynt å sikte meg litt innpå å en gang stille i bikinifitness. Men synes det er så vanskelig å finne et godt senter når jeg ikke er så veldig kjent her. Har du noen tips? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg