Thelma

Som jeg skrev til dere tidligere i dag, så skulle jeg bruke denne søndagen sammen med gode venninner og i tilegg få hilse på jentegjengens nyeste medlem. Som sagt, så gjort. Si hei til nydelige lille Thelma. Jeg har kost meg så sammen med denne lille hjerteknuseren i dag. Hun er så utrolig liten, og søt. Hun er skikkelig valpete (er det et ord ?) og er bare så ubeskrivelig nydelig når hun virrer rundt og snubler litt i sine egne labber. Jeg smeltet i det øyeblikket vi møttes, det var virkelig kjærlighet ved første blikk. 

Er hun ikke nydelig? 

Jeg hadde en liten plan om å kjøre en styrkeøkt i dag, men sofaen fristet mer. Sånn er det noen ganger. Siden det er søndag og jeg faktisk har vært ute på en liten cardiorunde tidligere i dag så lot jeg sofaen få vinne over treningssenteret i dag. Nå har jeg benket meg opp i sofaen med en stor tacotallerken, og masse deilige jenteserier på getboksen. Aaaah, den magiske søndagsfølelsen. 

 

Smiiiil Maren


11 kommentarer

Siste innlegg