Kreativ morgentur

På dagens løpetur måtte jeg finne frem mine kreative evner. Været her i Kristiansand er rimelig utrygt i dag, og når jeg løp ut i morges oppdaget jeg at himmelen var skremmende mørk, med regntunge skyer. Jeg jogger alltid med telefonen i hånda, og hadde det begynt å regne hadde det vært over og ut for min fine lille Iphone. Jeg har alt på den telefonen, og det hadde vært så kjipt om den skulle dø fra meg i regnværet. Skyene ble mørkere og mørkere, og jeg begynte å bli rimelig stresset for at himmelen skulle åpne seg og slippe et lite hav av vann ned over meg. Jeg måtte derfor finne frem mine kreative evner. Midt inne i skogen på Odderøya ( som er det veldig populært turområde her i Kr.sand ) fant jeg en spøppelkasse, jeg så at den var en søppelpose som stakk litt ut, og det var da ideen kom. Jeg rev løs litt av posen, og surret det rundt telefonen min. Jeg festet posebiten med en hårstrikk, og vips hadde Iphonen fått sin egen regnfrakk. Jeg må le av hele påfunnet, men det funket faktisk helt supert. 

Nå er jeg trygt tilbake i sofaen, og skal kose meg med en frisk lunsj. I dag gjør jeg det enkelt, og spiser akkurat det samme som jeg hadde til frokost. Cottage cheese, vanilhe yoghurt, bær og nøtter. Jeg skal ut på lunsj i sentrum litt senere, men jeg måtte likevel ha litt påfyll etter løpeturen. 

Nå må jeg hoppe i dusjen her, og gjøre meg klar for en regnvåt tur til byen. Regn eller ikke, denne lørdagen skal nytes med go´jentene mine. Ha en deilig dag dere.

 

Smiiiil Maren


12 kommentarer

Siste innlegg