Today

God morgen. Jeg titter innom på morgenkvisten for å ønske dere en herlig lørdag, og dele dette lille sitatet med dere. Jeg kom over det her om dagen, og likte det så godt. Jeg bruker selv alt for mye energi på å tenke på ting som har skjedd, eller bekymre meg for ting som kommer i fremtiden. Det er bortkastet energi å bekymre seg over ting du ikke kan gjøre noe med, eller ting som du ikke har noen garantier for at faktisk vil skje. Så dagens lille reminder fra meg til dere er å glemme gårsdagen, ikke stresse over morgendagen, og istede sette pris på den gaven du har fått, nemlig dagen i dag! 

Genser – Nike  // Bukse – Adidas

Ha en deilig lørdag dere, gå ut og nyt helgen til det fulle. Gå en tur i skogen, gå på shopping, dra med deg kjæresten eller en god venninne på trening, spis middagen på resturant, dra på kino, ha ost og vin med jentene, dra ut for å danse i kveld, ta med deg dyna ut i sofaen og ha skikkelig filmkveld med popcorn, og smågodt iført pysjamas. Gjør akkurat det du har lyst til, bare fordi du kan. Fordi dette er din lørdag! 

 

Smiiiiil Maren

 

10 kommentarer
    1. Mye sant i de ordene der! Man må vel bare trene på å leve etter dem selv om det ikke er det helt enkleste 🙂 Jeg håper du får en nydelig lørdag, Maren! Gjør akkurat det som faller ditt hjerte nærmest i dag 🙂

    2. Hei! Jeg lurer på hvilken modell sofaen din er, fant et gammelt innlegg om at den er fra bohus, men finner ikke ut modellen.. Synes den er så fin! Skal snart flytte i ny leilighet og koser meg med innredning 🙂 Tusen takk for en inspirerende og flott blogg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg