Pull it up!

Inneholder annonselenker

Når jeg fikk pullups stangen i posten var jeg litt redd for at dette kom til å bli sånn som det så alt for ofte blir med hjemmetrenings-utstyr, det blir liggende i en krok og støve bort. Sånn har det heldigvis ikke blitt med pullupsstangen min. Den henger jo der i døren, og hemmeligheten er å ikke ta den ned. På den måten blir det mye enklere å faktisk hoppe opp å ta en pullups eller to når jeg går forbi den. Jeg klarer fremdeles ikke mer enn fem stykker, men jeg jobber meg gradvis oppover. Det blir jo mye enklere nå som jeg har den hjemme, og kan øve rett som det er. Pullupsstangen er fra Proteinfabrikken, og dere finner den HER. 


Shorts Nike  // Sportsbh Nike 

Jeg postet et bilde på Insagram av denne shortsen, og flere av dere har spurt etter den. Jeg kjøpte min på Anton sport, men jeg fikk mail av en leser i dag som sa at de nå var utsolgt der hun hadde vært. Uansett så har jeg lå lett den opp på Zalando, og dere finner den HER. Jeg har den i str M. Den var ikke igjen i blå, men jeg kjøpte den også i rosa, og har nå klikket hjem den lys grå med lyseblå detaljer og den mørkegrå med orange detaljer. 

Hvilken likte dere best?

 

Smiiiiil Maren


18 kommentarer

Siste innlegg