Drømmedag

Denne dagen har jeg gruet meg til, tenkt på, hatt søvnløse netter over, og stresset meg nesten i stykker over. I dag gikk jeg opp til medikament eksamen, som jeg måtte bestå, med 100% rett. Jeg har lest så hinsides mye, og gruet meg så, jeg har tenk så mange tanker rundt denne eksamen, og hva det vil bety for meg hvis jeg ikke bestod. Det var et svett lite nervevrak som gikk opp til eksamen i dag, og det var en fjærlett overlykkelig frøken som spratt ut igjen. Jeg bestod med glans!!!!! Nå er jeg bare så utrolig glad. 

Jeg dro rett fra eksamen og ut på tur med Kristina min og Milo. Vi trasket rundt i Baneheia og snakket om livet, hvor skjørt det er, hvordan det er å bli gammel, hvordan det er å utøve sykepleie til eldre og hvor utrolig viktig jobb sykepleierene har. Både kristina og meg mistet hver vår besteforeldre omtrent samtidig, og det er derfor et svært nært og sårt tema for oss begge to. Det føles godt å ha noen å snakke med, som virkelig forstår. Det ble en utrolig fin tur, på alle måter. Etter turen dro jeg til byen og møtte min skjønne Mamma. Eksamen måtte jo feires. Vi dro på shopping og koste oss på cafe i flere timer. Jeg har smilt i absolutt hele dag, og jeg smiler fremdeles. Jeg er så utrolig lettet og glad over å endelig ha bestått medikament eksamen.

Jeg rakk også en tur innom Solsiden, hvor jeg kjørte en raskt overkroppsøkt. Det ble ikke den beste økten jeg har hatt akkurat, men alt er bedre enn ingenting tenker jeg. Både kropp og hode er helt kjørt nå, og jeg kjenner at jeg ikke har kapasitet til noe annet enn sofaen i kveld. Jeg fikk tidenes utladning etter eksamen i dag, og nå kjenner jeg meg helt tom, utrolig sliten og fantastisk lykkelig.  Planen er derfor å ligge rett ut på sofaen og bare nyte en frikveld uten noe form for dårlig samvittighet. Hele helgen er satt av til avslappning, for på mandag reiser jeg nemlig avgårde for en spennende uke utenbys. Forteller dere mer om det senere. 

 

Smiiiil Maren


24 kommentarer
    1. Åh, så fantastisk gøy! Gratulerer så mye 😀 Den følelsen må være helt herlig! Husker så nervøs jeg også var for medikamenten.. Men det gikk nok ikke veien for meg. Men nok om det, hehe 🙂 Veldig glad på dine vegne, og at resten av dagen ble så fin! Lad batteriene i kveld og kos deg, det er så velfortjent 😀

    2. Gratulerer så masse med vel overstått og bestått eksamen, Maren! Gleder meg på dine vegne! Må være ufattelig godt å være ferdig. Tipper skuldrene mistet flere kilo! 😉 Kos deg i kveld og nyt en vel fortjent frikveld. Koos deg! Det er så fortjent 😀

    3. Lurte på hvordan du varmer opp før styrkeøktene dine? Prøver å gå over på mer styrketrening fra mye utholdenhet, men merker jeg blir totalt demotivert dersom jeg skal trene dynamisk oppvarming + oppvarmingssett for hver øvelse. Jeg motiveres derimot av sirkeløkter og supersett og dersom man øsnker og trene både utholdenhet og styrke kombinert er kanskje dette effektiv måte å trene på? Noen formeninger om dette?

    4. Det er slitsomt med sånne ting som “henger over en”, de er der når en sovner om kvelden og de er der når du vokser om morgenen – slitsomt!! Desto bedre når disse tingene forsvinner eller løser seg – så gratulerer med eksamen – så gøy! Så gøy!

    5. Godt du fikk stresset skikkelig ned 🙂 Men det så jo ut som det slapp på trening da 😀 Takk for bildene igjen, takket deg i bloggen også 😉 Ha en strålende dag!

    6. Bulk Up: Ja det løsnet på trening, fikk faktisk en ganske god økt til slutt. Hjalp veldig at det var kjente folk på trening, blir alltid motivert av Solsiden-gjengen vår 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg