Working morning

Jeg startet denne tirsdagen med en deilig løpetur rundt Odderøya. Etter et par regntunge dager her i sør har solen og varmen kommet tilbake for fullt, og jeg fikk en deilig tur i strålende sol. Jeg kom tilbake til leiligheten for snart to timer siden, og har enda ikke klart å komme meg i dusjen. Jeg har en mailboks som renner over, og et hav av ting å fikse. Så her sitter jeg da, med en svett hårtutt på hode og fremdeles i sportstoppen. Jeg er alltid mest effektiv på morgenen, så det er bare å utnytte morgeneffektiviteten og energien fra løpeturen til å få unna litt jobb. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Jeg er ferdig på jobb nå kl 14.30. Har hatt to uker ferie, jobbet i går og i dag, så skal jeg nå ha en uke ferie i Kroatia med samboeren. Gleder meg! Nå skal jeg møte en venninne for å spise sushi, trene kl 18, og middag hos mamma og pappa kl 20. En super tirsdag med andre ord! 😀

    2. Hvor er gulvlampen din fra?? Den likte jeg veldig godt 🙂
      Du er til stor inspirasjon, må titt og ofte innom bloggen og instagram kontoen din for å komme meg ut av soffaen og bort på treningssenteret 😉

    3. Tone: Åå du det er en gave, så det vet jeg ikke. men jeg vet det er en designer lampe, som mamma fant på 70% salg. men det er nå desverre gansk emange mnd siden, og mener det var en utgående modell og derfor var den på salg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg