Utdrikningslag

Det koseligste med hele Osloturen min var selvfølgelig at jeg skulle være med på drikke ut verdens beste jente. Den hemmeligheten kunne jeg ikke dele med dere før nå i frykt for at Sara skulle ta en tur innom bloggen. Nå er vi altså i gang, og dagen så langt har vært helt fantastisk. Kristine som er forlover har gjort en vanvittig innsats i planleggingen av denne dagen. Alle mine beste jenter er her får å drikke ut vår nydelige Sara, og jeg kunne virkelig ikke kost meg mer. I dag har vi ridd på mekanisk okse, sumobryting i fatsuit, trehjulsykling med promillebriller og hoppeslott-hinderløype. Vi har også hatt rebusløp rundt om i Oslo. Jeg har ledd så tårene triller flere ganger i dag, denne gjengen er bare helt magisk. Nå er jeg innom hotellet for en raskt dusj, og skifte til kveldsantrekk. Hva som skjer videre kan enda ikke røpes, man vet jo aldri om Sara luringen finner på å titte innom. Men at det blir en super kveld, det er jeg helt sikker på. Jeg håper dere har en herlig lørdag, og nyter helgen full ut.

Verdens beste jenter. Jeg føler meg så heldig som får være en del av denne nydelige gjengen.

 

Smiiiil Maren


8 kommentarer

Siste innlegg