God morgen Oslo

Min dag starter tidlig i dag, allerede kl 06 startet jeg på min første kaffekopp. Jeg er tidenes morgenfugel, så det gjør meg i grunn ingenting å stå opp litt tidlig og få kjedelige jobbting unna før dagen settes ordentlig i gang. Jeg har fremdeles besøk her på hotellet, og snart skal jeg krype opp i hotellsenga og vekke skjønne Lina. På planen står morgentur, skravlings og kaffe på Kaffebrenneriet. Det er virkelig noe jeg har spart mye penger på etter jeg flyttet hjem til Kristiansand – coffee to go! Jeg kjøpte enromt mye kaffe på kaffebrenniert, waynes coffee og slike steder mens jeg bodde i Oslo. Det er faktisk noe av det beste jeg vet å vandre rund, med en kaffe i hånda og kose meg. Det er akkurat det vi skal bruke morgenen til i dag. 

Senere skal jeg farte en god del rundt, og noe av det jeg gleder meg mest til er å innom å besøke noen av Tufteparkene her i Oslo området. Vi får jo vår park til Kristiansand neste vår / sommer, og jeg gleder meg noe helt utrolig. Har noen av dere som bor i området testet ut Tufteparken? Det ligger blandt annet en kjempe fin park på Santhanshaugen. Jeg var jo på kurs hos AFPT i juni for å lære mer om egenvektstrening og street workout. Jeg lærte masse, og gleder meg til å teste ut øvelsene jeg har lært, og kanskje lære enda noen nye ting i parken i dag. Det holdes nytt kurs 24.oktober, jeg skal delta på dette kurset også! Hvis noen av dere har lyst å bli med, så gi meg veldig gjerne beskjed. Jo fler som har lyst å leke apekatt med meg, jo bedre!! Jeg har også en liten rabattkode på lur. Disse bildene er fra mitt forrige besøk i parken, jeg satser på å få tatt noen nye spenstige bilder i dag. 

AFPT holder en Convention 14-17 august på idylliske Beitostølen. Dette er en unik mulghet til å kombinere ønsket om påfyll av kunnskap, mer inspirasjon og sosial samling med en hel haug av likesinnende, og alt foregår i vakker norsk natur. Sjekk ut Facebooksiden til AFPT, der finner du kurs skjema og all info du trenger. 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Så du hadde spurt om treningsmusikk i et innlegg lenger nede og at mange har delt spotify listene sine. Jeg er en av de som ikke har spotify, så kunne du tenkt deg å dele sangene du likte best som ble ført på treningslisten din fra tipsene?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg