Morningbliss

God morgen hjerter. Jeg smiler av kommentarene deres på innlegget i går, det er så herlig når man deler en “svakere” side også responererer dere med en enormt positivitet, og takknemlighet. Jeg føler meg så heldig som har så mange flotte lesere. Takk for dere er her, og takk for alle spor dere legger igjen. Denne morgenen starter jeg på verandaen med favoritt frokosten bestående av cottage cheese, vanilhe yoghurt, eplebiter, blåbær, og hakkede mandler. En kopp kaffe ( les tre ) hører også med, sammen med oppdateringer på både nyehter og sosiale medier via telefonen. Dette er slik jeg liker å starte dagen min, i solskinn på min egen veranda i deilig sommertemperatur. Aaaaah dette sommerlivet.

Denne frokosten er delt til det kjedsommelige på bloggen, men det er det beste jeg vet. Frokosten er ikke ny, men kaffen derimot, den er ny. Min nydelige Nespresso maskin har vært ødelagt og nå har jeg endelig skaffet meg en ny. Den følelsen av å drikke en rykende fersk nespresso igjen var helt ubeskrivelig. Mmmmm. 

I dag har jeg en full timeplan, jeg skal nemlig ut å reise og har masse ting å fikse før det. Jeg må bare se å få spist opp og kommet meg i gang. Jeg oppdaterer dere igjen fra flyplassen. Ha en nydelig torsdag så lenge, for dere som har ferie må dere bare fortsette å nyte, og til dere som er tilbake på jobb kan jeg minne dere på at det er torsdag og straks helg. 

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Jeg er så imponert over kroppen din (spesielt magen). Hva er oppskriften på den perfekte kroppen din?
      Teller du kalorier og hvor mange trenger du i løpet av en dag? Hva slags cardio trener du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg