No she didn´t?

Yes she did!

Mange av dere er så søte og skryter av meg daglig her på bloggen. Dere forteller meg hele tiden hvor flink jeg er med både kost og trening. Ja jeg er flink med trening og ja kostholdet er stort sett bra. Jeg har delt treningsøkten min med dere i dag, men jeg har også lyst å dele hva som skjedde her i kveld. Jeg kom hjem lagde middag og koste meg med den. Ble ikke helt mett og lagde derfor et digertet fruktfat, også enda et, også kom jeg på questbarene jeg hentet på posten tidligere i dag. Vips nå er hele 9 questbarer spist. Det er totalt 12 sjokolader i pakken og jeg kan ikke garantere at det er noen igjen når jeg går å legger meg i kveld.  *ler*

Så, ja jeg er kjempe flink på trening, og jeg spiser sunt, men jeg kan lett som bare det trøkke i meg en hel eske med proteinbarer på en kveld. Null problem!  Jeg hadde bare lyst å dele det med dere, det er viktig for meg å vise dere slike kvelder også. Jeg er helt normal, og jeg går litt på trynet innimellom jeg også. Det er helt 100% normalt, og viktigst av alt – det gjør overhode ingenting. 

Jeg håper dere har en deilig kveld mine venner. Senk skuldrene, kos dere, nyt og slapp av.

 

Smiiiil Maren

19 kommentarer
    1. Det har jeg absolutt også fått til! Det er ingen problem og kroppen har bare godt av noe ekstra næring! Blir kanonenergi av det :D. Jeg er enig i det forrige innlegget, det er gleden av treningen og den gode helsen som er målet, ikke å gå ned i vekt eller se ut som andre, bare være 100 % meg på trening og i hverdagen. Jeg liker best din blogg fordi den har et sunt fokus på psykisk og fysisk helse 🙂 god kveld fra meg

    2. Hahaha kjenner meg godt igjen! Du viser oss lesere en riktig måte av en lykkelig kropp- med trening og bra kosthold, men ikke minst at det er rom for kos og avslapning også! Det er herlig å følge deg 🙂

    3. Det er så godt å lese slike innlegg, viktig å vise “svake ” sider også! Du er så herlig Maren, et sunt og fornuftig forbilde!

    4. Herregud som jeg gleder meg til å se deg i morgen! Beste dama i livet mitt <3 LOVE YOU!
      Og har trøkket i meg masse digg her ikveld også 😉

    5. Takk og lov for at jeg ikke er den eneste!!Har gått å trodd at jeg slet med overspising til tider :-p siden jeg klarer å trøkke i meg så mye… Men ser nå at det ikke bare er meg 🙂 Så da er jeg nok ikke så unormal. Er vel heller det at vi som trener så mye innimellom trenger litt ekstra energi, og da skriker kroppen etter litt ekstra innimellom:-p hehe

    6. Haha been there done that, og jeg vet det kommer til å skje igjen! Sykt godt der og da, utrolig vondt etterpå – MASSE energi neste morgen! Mer positivt enn negativt! 🙂

    7. Så deilig å høre! Satt her nettopp med litt dårlig samvittighet etter å ha spist en god del for stor mengde med is ( en stor kule ben & jerrys, og nesten en halv boks med møvenpick caramelita)….Jaja, treningsøkten var på plass i da,g så :p Nå har jeg ikke like dårlig samvittighet lenger da:)) Kos deg og nyt feiren! Du inspirerer på mange måter!:D

    8. Jeg letet faktisk litt på nettet nå etter andre som har skeiet skikkelikt ut midt i uka 😉 Jeg har selv hatt en overdose kosedose kveld med kjæresten min. Her gikk det i junk food, chips og drøsevis smågodt. Og ja, vi slikket alt rent 🙂 Det er godt å ha slike øyeblikk innimellom, å skeie skikkelikt ut uten å tenke så mye over det, bare nyte det 🙂

    9. Tuuuusen takk for at du deler slike ting også innimellom. Det gjør at jeg føler meg litt mindre mislykket, hehe
      Du er fantastisk inspirerende og dyktig!! ha en nydelig helg! 😉

    10. Det jeg liker med deg Maren, du er så godt trent, og du beviser at det går an, selv du er normal går på muchies-smellen til tider du også! Takk for at du viser alle sider, ikke bare den fantastisk flinke og sterke siden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg