Casual sporty

I går var dette mitt koseantrekk som jeg ruslet rundt i hele kvelden. Løs koseshorts fra Victoria secret, singlett fra Cubus, og mine elskede lyseblå Nike free. Håret i en løs flette og helt uten sminke. Casual sporty feriestil. Gårsdagen var som sagt fylt med sol, sjø og saltvann fra morgen til kveld. I dag er det litt mer overskyet her i Kristiansand (enn så lenge) og det passer meg perfekt. Jeg har nemlig et hav av ting å få unna og flere ting å fikse i sentrum, men når solen steker er det kun sjøen som frister, og dermed får jeg ikke gjort noe som helst fornuftig. I dag skal jeg derfor utnytte morgentimene og formiddagen til å få gjort litt praktisk. Planen er også å lure inn en sirkeløkt, jeg har jo lovet dere å dele en ny økt så nå må jeg gå i tenkeboksen på hvilke øvelser jeg skal ha med i dagens sirkel. Økten deles selvfølgelig med dere. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiiil Maren


10 kommentarer
    1. For en nydelig kropp! Du stråler. Jeg lurte på hvor mange økter du normalt sett (utenom ferier) pleier å gjennomføre? Bruker du pulsklokke? Isåfal hva er din maks- og hvilepuls?

    2. Bruker du sko inne?
      Jeg er så imponert over kroppen din (spesielt magen). Hva er oppskriften på den perfekte kroppen din?
      Teller du kalorier og hvor mange trenger du i løpet av en dag? Hva slags cardio trener du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg