Treningsmusikk

Jeg har ikke oppdatert treningsmusikken min på evigheter. Grunnen er så enkel som at jeg har ikke hatt behov for det. Jeg løper alltid uten musikk om våren og sommeren. Grunnen til det er at området jeg løper i krever at man er tilstede, og nyter full ut. Når jeg løper ute på svabergene, med sjøen så nært at jeg nesten blir våt på bena og vakker natur på alle kanter blir det helt feil for meg med dunk-dunk musikk i ørene. Det blir et forstyrrense element for meg med sånn musikk i slike omgivelser. I det siste har jeg kjent litt på lysten til å løpe intervaller på mølle igjen, og da trenger jeg heftig musikk som virkelig booster motivasjonen. 


Foto: Mats Grimseth

Det er her dere kommer inn i bildet. Jeg er så heldig som har så mange spreke flotte treningsjenter blandt dere lesere, og jeg er helt sikker på at mange av dere sitter på mye bra løpemusikk. Jeg blir super glad hvis der ehar lyst å dele favoritt sangene deres med meg i kommentarfeltet. 

Hva er din favoritt løpelåt?

 

Smiiiiil Maren



17 kommentarer

Siste innlegg