Tre gode venner

Etter jeg var ferdig med timn min på Crossfit 46, dro Kristina, Milo og meg opp i Baneheia for å bade og kos oss i sola.  Tre gode venner på tur. Vi fant oss en fin liten flåte som vi campet på. Vi hadde med oss friske bær, frukt, skyr, kald drikke og blader. Alt lagt til rette for en deilig dag i sola. Jeg er en skikkelig pingle på badingen, men i dag svømte jeg faktisk rundt lenge og plasket i vannet. Det skjer ikke så ofte for min del – hvertfall ikke i Norge, så i dag er jeg litt stolt av egen innsats. Selv om det var 26 grader i luften og sikkert 22 i vannet ( som i tilegg er ferskvann). 

Kristina er litt tøffere enn meg, hun svømte rundt i en liten evighet uti der. Jeg tipper det var tanken på at hvidhai ikke lever i ferskvann som gjorde det så trygt og fint. Haha. Kristina har nemlig en ekstrem frykt for hvithai, noe vi rundt henne synes er hysterisk morsomt. Verdens fineste lille Milo var selvfølgelig med, og jeg er bare så glad i denne lille krabaten. Han har en så nydelig personlighet, og i dag har vi to kost en hel masse. Lille hjerteknuseren min.

I kveld har vi kost oss hos meg med taco, fruktfat, og masse friske bær med vanilje yogurt. Nå ligger vi i rett ut på sofan, iført myke koseklær og koser oss med søppel-tv og skravling. Jeg elsker slike kvelder med gode venner. Det er på slike kvelder, og solskinnsdager som dette jeg priser meg lykkelig over at jeg har flyttet hjem til deilige Kristiansand, hvor vi har så deilige naturområder og så ubeskrivelig fine mennesker. 

Hva har dere gjort i dag?

 

Smiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Så fantastisk fint det ser ut der! Gleder meg til hyttetur i morgen i det fine sommerværet som er meldt, men først nok en åttetimers arbeidsdag…;-)
      Men se, så fint med store bilder da gitt! Ga bloggen et løft det der 😀
      Good helg til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg