Rise & shine

God morgen hjerter. Jeg sitter mer med min faste deilige frokost. Jeg tipper de fleste av dere kan si hva den inneholder uten at jeg trenger å skrive det ned. Jeg spiser nemlig nesten alltid det samme, og jeg synes denne frokosten er helt magisk. Likevel er det alltids noen som spør hva skålen inneholder, og jeg deler så gjerne:

  • Cottage cheese 
  • 2 yoplait yoghurt vanilje
  • 1 eple kuttet i biter
  • Mandler
  • Fruktfat: Bringebær, eple, kiwi, vannelon og blåbær.

 

Jeg har litt dårlig samvittighet, fordi jeg lovet dere at jeg skulle utvide treningsrepetoaret mitt, og teste ut nye ting. Dere kom med masse forslag og var så engasjerte. Så dro jeg på ferie, og glemte hele greia. Jeg beklager! Nå skal det bli bedring, jeg har i dag booket inn et spennende møte som forhåpentligvis skal hjelpe meg til å teste ut en av tingene flere av dere nevnte som en fin treningsutfordrig til meg. Jeg gleder meg til møtet, og håper dette går i orden. 

Dagen i dag går i ett, med bloggrelaterte møter, time hos nydeligste Hanne hos NIMUE HUD for vippeviks, voksing og generelt oppfreshing, jeg håper også å rekke innom Solsiden for en styrkeøkt og i kveld er det jentekveld hjemme hos meg. En dag full av hyggelige ting med andre ord. 

Hva er dine planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren

 

10 kommentarer
    1. I samarbeid med “To Die For Swimwear” arrangerer jeg i denne sammenheng en konkurranse der dere har muligheten til å vinne en fantastisk fin bikini. Meld deg på!!

    2. Hei, jeg får ofte kommentarer på hvorfor jeg trener og spiser sunt… Altså hvis jeg har med meg en salat til lunsj og et glass med vann, så må jeg alltid få en kommentar eller to om hvorfor jeg spiser salat, om jeg er på slankern, hvorfor spiser du ikke brødskive med nutella osv …. altså får du sånne kommentarer noen ganger. Jeg skjønner liksom ikke greia. Tar jeg med meg en salat får jeg en kommentar på det, men tar jeg med en burger blir det helt stille liksom…..

    3. Kine: jeg får også svært ofte kommentarer på kostholdet mitt, men jeg forteller bare helt rolig og greit at jeg velger å spise slik fordi det gir meg masse energi og får meg til å føle meg bra, og dette er den maten jeg liker og som jeg trives med 🙂 Enkelt og greit. Anbefaler deg også bare å forklare hvorfor du spiser som du gjør, med et smil, og kanskje folk vil forstå. Hvem vet, kanskje de også blir inspirert ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg