Summer-sale!

Klærne er sponset

Som jeg har fortalt dere tidligere så har jeg et herlig samarbeid med den freshe og nytenkende nettbutikken Runwild.no. Forrige innlegg viste jeg dere alle de deilige nyhetene, og det vil jeg også fortsette å gjøre med jevnlige mellomrom fremover. Dette innlegget derimot, det handler om noe som er nesten like gøy som freshe nyheter, nemlig SALG! Nå er det salg på en haug av godsaker hos Runwild. Absolutt alle klærne jeg har på meg på bildene i dette innlegget er på salg. Hvor kult er ikke det? Dere husker kanskje den fine ferskenfargede 2xu løpejakken som jeg nærmest har flyttet inn i siden jeg fikk den? Mange av dere har kommentert den, men flere av dere har desverre synes den har vært litt for dyr. Nå kan jeg fortelle dere at den er med på salget!!! Dere finner den HER.  Flere av dere kommenterte den knall blå tightsen min fra Adidas som jeg la ut for en stund tilbake, dere var også veldig begeistret for den rosa tskjorten fra samme merke – vel, de er begge på salg!

Tightsen over liker jeg så godt at jeg har skaffer meg den i to farger. Den er super kul i fargekombinasjonen, og har en deilig passform med høyt liv, og god strech. Merk dere at den er stor i størrelsen, jeg har den i XS. Noen av dere har påpekt av den orange versjonen av denne tightsen har vært litt gjennomsiktig, det problemet får man ikke i denne fargen jeg har på meg på bildet. Tskjorten er ganske basic, og jeg har brukt den utrolig mye. Jeg liker spesielt godt at den er basic, men samtid har noen unike detaljer som gjør den spesiell. Den lilla langermede genseren under er perfekt å løpe i, og jeg ser for meg at den er akkurat like digg å vandre i fjellet i til høsten, eller ha under på skitur til vinteren. Fargen er bare så lekker, og som alt annet fra Adidas er passformen helt perfekt. 

Sist, men så absolutt ikke minst kommer denne pudderrosa myke genseren, har dere sett noe så skjønnt? Denne bruker jeg som kosegenser hjemme, til og fra trening, og til hverdag. Jeg simpeltent elsker den duse deilige rosafargen, og fassongen på genseren. Loosefit, med litt ekstra vid hals og i det mykeste stoff du kan tenke deg. 


Som sagt er absolutt alle plaggene i dette innlegget, pluss enda masse mer på salg opptil 60% hos Runwild. Jeg har allerede sikret meg noen godbiter, men det tømmes fort så her gjelder det å slå til mens det fremdeles finnes størrelser på lager. 

Hva synes dere om klærne? 

 

Smiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Æææ, bestilte to powerTightser nå! Som nyutdannet må jeg da unne meg noe fint! Vet du om det tar lang tid før de leverer?
      Gøy med ny motivasjon. Jeg elsker å trene i nytt, deilig og fresht tøy. Finnes ikke noe bedre 🙂
      Stå på, Maren. I går var jeg innom bloggen aaalt for mange ganger. Venter på oppdateringer hele tiden. Sånn er det når man blir glad av å titte innom her. Genial balanse mellom trening, mat og livet som faktisk må foregå utenom treningen noen ganger også (Dvs. ferie, mat og det å bare ha tid til powerwalk). DIGGER det.

    2. Jeg må også si at de har ekstremt god service på runWild. Jeg bestilte i feil str. men sendte mail og de byttet om i pakken før den ble sendt uten problem. Fantastisk!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg