On the road

En av fordelene her nede i varmen er at man kan kjøre rundt i cabriolet og bli brun mens man kjører. Vi låner en fresh cabriolet her nede, og jeg storkoser meg i den. Dette bildet er tatt i fart under en biltur tidligere i dag. Jeg har det veldig fint med å kun sitte på,  bilkjøring i utlandet er virkelig ikke min sterkese side. *ler* 

I dag har vi ligget å latet oss en enda en hel dag ved bassenget, jeg kjenner at jeg overhode ikke gidder å ha dårlig samvittighet for at vi  later oss så mye, det er jo tross alt det ferie er til for. Flere av de andre har vært ute på turer og besøkt ulike byer, men denne turen har jeg faktisk hatt behov for å slappe ordentlig godt av, og lade batteriene litt. Jeg kjenner at denne ferien har gjort utrolig godt for både kropp og sjel. I kveld skal vi ut å spise i en nydelig liten by ikke langt unna der vi bor. Min storebror, min svigerinne og nydelige lille tantebarn reiser hjem til Norge allerede i morgen, så i kveld skal vi ut å kos oss og feire en magisk ferie sammen. 

Håper alt er bra hjemme, og at dere nyter sommeren fullt ut. 

 

Smiiiiil Maren


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg