Paradis

Følelsen av å våkne opp til dette, hver dag, i en hel uke er virkelig bare helt ubeskrivelig. Denne ferien er så etterlengtet og jeg nyter virkelig hver minutt. Dette er en koseferie, men jeg liker likevel å bevege meg litt mens jeg er på ferie. I dag tenker jeg å få til en liten joggetur, og avslutte med noen egenvektsøvelser. Kamera er med og økten vil selvøflgelig bli dokumentert og delt. 

Vi kom til huset i går ettermiddag, og etter bagasjen var på plass dro vi ut for å kjøre storhandelen slik at vi kunne lage et deilig måltid på kvelden. Det er så utrolig gøy å handle på matbutikker i utlandet, det finnes så mye spennende og anderledes enn det vi har i Norge. Vi kommer både til å spise noen måltider hjemme på huset, og noen ute, i går valgte vi å grille her i huset. Til slutt endte menyen opp med grillet kylling, en stor salat besteånde av grønn salat, brokkoli, paprika, vannmelon, og cashewnøtter, enda en salat bestående av tomat, rødløk, mozarella og olje. Vi lagde bruchetta, ved å kutte brød i biter tilsette olje og krydder før de ble lagt i ovnen, vi hadde også oliven og fetaost, og to skåler med salt chips som tilbehør.


Jeg elsker denne måten å spise på, masse skåler på bordet, også tar man litt av alt og lager en herlig liten fest på tallerkenen sin. Og slik at ingen trenger å lure – ja jeg spiser både brød, chips og drikeker vin på ferie. Ferie er ferie, og da koser jeg meg med akkurat det jeg har lyst på. Så prøver jeg som sagt heller å få beveget meg litt. 

 And on that note – Nå må jeg se å snøre på meg joggeskoene og komme meg ut på tur hvis det bli noe av. Blir klokken for mye er det faktisk for varmt å jogge ute. Luksusproblem!

 

Smiiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Gleder meg til masse bilder! Hvem reiser du med og eier dere huset? 🙂
      Du fortjener en råå bra ferie, og ikke tren om det er for varmt som selv skriver det kan bare føre til det verrre. En powerwalk/rolig jogg er jo bra!<3 (ikke at jeg er noe ekspert, du vet jo selv best hva som går for din kropp, hiihi)
      Men alikkevel ha en dødsbra ferie og nyyt hver eneste dag

    2. Dear Maren,
      I am following you since some times on instagram and I love your Pictures and Fitness Programm.
      Unfortunately I do not understand norwgian (I am from Germany) – but I wanted to know where you are in France on vacation. It looks amazing and I love France!
      Have nice holidays.
      Best regards,
      Melanie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg