The Wedding

I går giftet min kusine, som også er en av mine aller nærmeste venninner seg her nede i vakre idylliske Juan Le Pins, på den Franske Riviera. Bryllupet ble holdt på et vakkert og erverdig hotell. Vielsen foregikk på terassen, og middagen og festen nede på bryggen langs havet. Det var virkelig den perfekte ramme rundt hele bryllupet, det var som tatt rett ut av en film. Bruden var så vakker, gjeste var så fine, stedet var perfekt, nydelig musikk, herlig underholdning, maten var nydelig og alt var rett og slett helt fantastisk. Et drømmebryllup for to av de fineste menneskene jeg vet om. Jeg faktisk litt prodblemer med å få sagt hvor vakkert dette bryllupet var, så jeg lar bildene tale for seg. 





I dag reiser vi fra det deilige hotellet vi har bodd på denne helgen, og til huset vi skal tilbringe den neste uken i. Jeg ser virkelig frem til en uke her nede på Rivieraen med alle de jeg er aller mest glad i rundt meg. Håper alt er fint hjemme, og at dere nyter sommerdagene.

 

Smiiiiil Maren


9 kommentarer
    1. Kos deg videre maren! Det så ut som et herlig og flott bryllup ❤️
      Hvem er de på det nederste bildet og hvor mange søsken har du?

    2. Madelen Skare Olsen: Ja det var gjennomfrt og flott helt ned til hver minste detalj, helt fantastisk! Bruden var et syn, hun er virkelig vakker i utgangspunktet, men i går var hun bare en drøm <3

    3. Hei! Hvor i all veden er den perfekte brudekjolesalg ifra? Vet du d, så må du fortelle meg det:) du inspirerer! mvh Anja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg