Juan Le Pins

Jeg er trygt på plass på den Franske Rivieran hvor jeg skal tilbringe de neste 10 dagene. Vi kom ned i går ettermiddag, og kvelden i går gikk med til god mat og hygge. Dette ble gårsdagens middag, biff med peppersaus og french fries. I dag skal vi i bryllup til min vakre kusine som også er en svært nær og god venninne av meg. Bryllupet skal være på et helt vidundelig vakkert hotell her nede, alt ligger tilrette for en magisk bryllupsfeiring. Før bryllupet i dag skal vi bare kose oss og nyte alle deilighetene rivieraen har å by på. Vi er nå i en liten by som heter Juan le Pins. Nå står de andre utålmodig å venter på at jeg skal bli ferdig her, så jeg får avslutte og komme meg avgårde.

Ha en deilig dag mine venner, mer fra denne kanten senere. 

 

Smiiiil Maren


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg