Morgentur: Odderøya

Kun en dag igjen til avreise, og jeg kjenner på et energioverskudd uten like. Jeg gleder meg så! Jeg skal tilbringe 10 dager på den Franske rivieraen. Jeg reiser altså i morgen, og har dermed tusen ting jeg skal få unna før jeg drar. Jeg dropper ikke treningen selv om det er litt hektisk, jeg bare tilpasser dagen min slik at jeg får lurt innen økt. I dag valgte jeg å stå opp litt ekstra tidlig for å få en runde rundt vakre Odderøya på morgenkvisten. 

Dagen i dag går med til pakking, litt vasking av leilighet, og forhåpentligvis en tur i DYREPARKEN! Jeg har ikke vært i dyreparken på 15 år, og jeg kjenner det kribler litt barnslig i magen bare ved tanken. Kamera er selvfølgelig med, en slik dag må dokumenteres i bilder, slik at man kan se tilbake og kose seg med minnene. I skrivende stund sitter jeg å laster opp og jobber litt med bilder fra gårsdagens sirkeltrening, og gårdagens fantastiske middag, som tro det eller ei, var noe annet enn Taco. *ler*. Både treningsøkten, og middagen kommer ut på bloggen etterhvert. Flere av dere har også etterpsurt del 2 av styrkeprogrammet som jeg har lagt opp for min venninne, det skal dere også selvfølgelig få, men jeg vil få tid til å vise og gjennomgå det med henne først. Hvem vet, hvis jeg er super super effektiv, kanskje jeg rekker det også i dag. Med andre ord – mer fra denne kanten senere. Ha en deilig dag dere!

 

Smiiiiil Maren

6 kommentarer

Siste innlegg