Taste challenge

Annonse

Når jeg først hørte at Pepsi Max har utfordret Norges mest solgte Cola, på smak så måtte jeg smile litt for meg selv. Det er en rimelig dristig ting å gjøre, men dermed desto kulere! Nå skal den norske befolkning være med i Taste-challenge og avgjøre om det faktisk stemmer at Pepsi Max slår Cola – på smak, dette på tross av at Cola inneholder en haug av sukker og Pepsi Max er sukkerfri. Det sier seg selv at produkter med sukker generelt smaker søtere og dermed etter manges mening, bedre enn produkter uten. Jeg mener at det finnes unntak for den regelen, og Pepsi Max er akkurat et slikt unntak. Det er ingen hemmelighet at jeg drikker latterlig store mengder Pepsi Max, og jeg er faktisk litt spent på utfallet av dette utfordringen. 

Det er rått at Pepsi Max setter seg selv denne posisjonen og at de tørr å utfordre Cola. Nå skal det altså avgjøres, og DU kan være med på blind-testen. Møt opp på Taste-challenge i en by nær deg. Du kan sjekke Pepsi Max sin facebook-side for å følge med på kampanjen og se hva som skjer. Hva foretrekker dine smaksløker, er Max best på smak, eller må de se seg slått av Cola? Møtt opp, og del din mening. Her har dere en liten oversikt over Oslo, Kristiansand og Bergen:

Oslo:

13 – 14 juni – Jernbanetorget

20 juni – VG-lista Oslo

26 juli – 2 august – Norway Cup – jernbarnetorget + Aker brygge

6 – 9 august – Øyafestivalen / Tøyenparken

Bergen    

11 – 14 juni – Bergenfest

12 juli – Coop xtra Fana

15 – 17 juli VG-lista Bergen      

Kristiansand:    

28 juni – 4 juli – Hove festivalen

4 – 6 juli – Palmesus

 

Dette blir utrolig spennende, og jeg håper så mange som mulig møter opp for å delta på taste-challenge.

Instagram konkurranse:

Du har også muligheten til å vinne ett års forbruk av Pepsi Max med Pepsi Max sin Instagram konkurranse. Det hadde virkelig vært min drøm å vinne dette, så ingen tvil om at jeg selv skal delta. Alt du trenger å gjøre er å dele et magisk bilde av Max´en din, eller ta et bilde på en av Pepsi Max sine taste challenge eventer. Tagg bildet #maxtastechallenge og vips er du med i trekningen. 

 

Smiiiil Maren


9 kommentarer
    1. Huff. Tror du ikke det er tidenes beste PR sunt? Kanskje de har gått sammen for å skape blest rundt begge produktene? De selger garantert mer og det vil alltid være nok av folk som syntes begge to er gode, så ingen av de kommer til å tape noe på det uansett.. Jeg syntes det er synd at det brukes tid på sånne produkter. Du ser strålende ut da 🙂

    2. “Kristiansand: Hovefestivalen”
      Haha, muligens litt feil geografi! Men skal lett melde meg på! 🙂 Pepsi Max <3

    3. Silje: Hehe, jeg vet! men det er slik det er skrevet på nettsidene. Men ja, Hovefestivalen er ikke i kr.sand, den er vel i Arendalsområdet. men men, det er hvertfall sørlandet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg