Ut på tur

I dag våknet jeg ikke før nærmere kl 09, noe som er helt villt for meg. Det er utrolig godt å sove ut litt innimellom, og i dag kjente jeg at det trengtes. Solen stråler over Kristiansand, og det er så varmt at både verandadør og vinduer må stå vid åpne. Kan dere tenke dere noe deiligere? Åpne dører og vinduer, strålende sol, måkeskrik og en stor kaffekopp. Mmmm. Det er det jeg kaller morgenstund. For et par dager siden ble takterrassen innredet med deilige sofaer, så i morgen tenker jeg å ta morgenkaffen på taket med utsikt rett til havs. Blått hav så langt øyet kan se, sørlandet dere. Det er virkelig helt magisk her nede om sommeren. Nå skal jeg straks ut på tur med Kristina min. Powerwalk i skogen med en god venninne må jo være den ultimate måten å starte dagen på.

I morgen går turen videre til Oslo, hvor jeg skal utrolig mye gøy, blandt annet delta på Street Workout & Calisthenics kurs i regi av AFPT. Jeg håper også å rekke innom Tufteparken på St.hanshaugen for en liten økt, og si hei til til Oslofolk. Kamera er fullladet og klar for å dokumentere en anderledes og godt over middels aktiv oslo-helg. 

Som dere skjønner så nyter jeg fridagene mine fulllt ut, jeg sover lenge, trener når det passer, lever på grillmat, sushi og is. *ler* Hverdgaen kommer å tar meg tidsnok, allerede i slutten av neste uke starter jeg sommerjobb, og skal jobbe hele sommeren, med unntak av en deilig uke på den franske rivieraen i starten av Juli. 

Hva er deres planer for sommeren?

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Så herlig! 😀 Unner deg virkelig disse fridagene dine, Maren 🙂 Du står på skikkelig hele tiden, og kroppen trenger avkobling!
      Drar til Oslo på fredag selv, kanskje jeg ser deg! Hahaha.
      Ønsker deg en flott helg! <3

    2. Mine sommerplaner er å være hjemme, nærmest bo i haven, dra på fisketurer i nærleiken her, telte , kjøre kano, steike pinnebrød og bare kose og mose meg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg