Adidas

Sponsede produkter

I går var jeg på posten for å hente en spennende pakke. Pakken inneholdt noen deilige nyheter fra Adidas. Jeg måtte slippe et lite gledes hyl da jeg åpnet pakken, og den første fargen som møtte meg var en sterk singal-gul genser med røde striper, herligfred så fresht! Videre i pakken fant jeg enda en genser med gule og lilla detaljer. Denne genseren skiller seg i tilegg ut fordi den er med i aktiv mot kreft serien, hvor 2% går til kreftsaken. Det synes jeg virkelig er helt fantastisk fint! Dere som har lest bloggen fra starten vet at jeg har en sterk og personlig erfaring med leukemi (blodkreft) i nærmeste familie, så dette er virkelig en hjertesak for meg.


Pakken inneholdt også en super deilig loosefit bukse. Den er bare så rå! Den sitter fint over rumpa, og lårene, uten å være for stram. Rundt leggene er den løs før den slimmer litt inn neders igjen. Denne buksa har jeg bodd i siden jeg åpnet pakken i går. Jeg digger den! 

Til slutt må jeg fortelle dere om skoene. O.M.G for noen sko. For det første er de knall gule, og for det andre er de så myke, så lette og så fantastisk gode på foten at jeg tror nesten de må testet for å forstå hva jeg snakker om. Jeg hadde meg en liten luftetur i går kveld for å teste dem ut, og de er som å vandre på modellkitt som former seg etter forten. Jeg har vanligvis 39 i sko, men måtte opp en størrelse på disse. Det kan være greit å vite om 🙂

Alle klærne og skoene er fra nettbutikken Runwild som har vært så snille å gi rabatt på både buksen, begge genserene og skoene. Bruk koden FITLIVING, og få hele 30% rabatt. 

Hva synes dere om klærne og skoene? 

 

Smiiiil Maren


17 kommentarer

Siste innlegg