Hold deg oppdatert

Jeg leser mye artikkler på nettet omkring trening og kosthold. Jeg mener det er veldig viktig å holde seg oppdatert, man blir aldri utlært i yrket som personlig trener. Jeg leser som sagt mye rundt, men er svært kritisk til hva jeg stoler av informasjon. Nettsidene til Akademiet for Personlig trening oppdateries jevnlig med velskrevne, informative og utrolig lærerike artikler. Det beste av alt er at temaene er så aktuelle, og selv om de e faglige, så er de skrevet på en måte som gjør at alle kan forstå dem. I dag skal jeg trene ben, med fokus på rumpe. Jeg tok derfor en liten tur innom AFPT sine nettesider, og fant en super sak på Hipthurst, og hva som gjør den så bra. Les artikkelen HER.  


Foto: Mats Grimseth

Dette er ikke et sponset eller betalt innlegg, det er kun et tips fra meg til dere. Kos dere med lesingen, og forhåpentligvis finner dere masse lærerik og inspirerende motivasjon. Hvor klikker du deg inn hvis du vil lese om trening, teknikk, kosthold, og andre relevante tips/råd og anbefalinger omrking temaer som trening, helse, og kost? 

 

Smiiiil Maren


 

10 kommentarer

Siste innlegg